WHEM Lizz, Deventer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroen3040

Stamgast
661
11/08/21
555
45
iemand ervaring met deze dame?
 
iemand ervaring met deze dame?
Ja ik app haar en vraag of 15 min mogelijk is (was op doorreis en had beperkt tijd) krijg ik een reactie dat ze op dat soort niet zit te wachten. Lijkt me wel lekker ding, dus als je haar wil nooit vragen naar 15 min hahah ik probeer het met nieuwe simkaart wel opnieuw……ben wel benieuwd naar ervaringen?
 
Ja ik app haar en vraag of 15 min mogelijk is (was op doorreis en had beperkt tijd) krijg ik een reactie dat ze op dat soort niet zit te wachten. Lijkt me wel lekker ding, dus als je haar wil nooit vragen naar 15 min hahah ik probeer het met nieuwe simkaart wel opnieuw……ben wel benieuwd naar ervaringen?

Rare vraag toch ook? Ze biedt deze dienst niet aan.....
Neem dan een half uur en ga na een kwartier weg!

Maar, ik ben ook wel benieuwd naar deze dame.
 
Paar keer met haar geappt, maar het is nog niet tot een afspraak gekomen, kwam qua tijd nog niet uit van beide kanten, ook een keer video gebeld, ze heeft wel een mooi gezicht dus ga nog wel een poging doen om tot een afspraak te komen.
 
Ik heb haar geappt en ze vraagt om mijn leeftijd: 35. Om vervolgens niet meer te reageren. 35 is blijkbaar geen goede leeftijd?
 
Zojuist een super leuke date met deze leuke jonge frisse dame gehad, ze heeft prachtige borsten en een heerlijk sappig lekker ruikend kutje,
Ze is duidelijk in communicatie via de app en van tevoren nog even wilt bellen, echt super service
Ze ontvangt in een mooi appartement.
Ik zou zeggen maak gauw een afspraak en geniet

Mark
 
waar het hart vol van zit, stroomt de mond van over en dat zie ik hier niet terug. Qua prijs en fotos zouden haar deur schanieren maandelijks vervangen moeten worden hahaha
 
Zojuist een super leuke date met deze leuke jonge frisse dame gehad, ze heeft prachtige borsten en een heerlijk sappig lekker ruikend kutje,
Ze is duidelijk in communicatie via de app en van tevoren nog even wilt bellen, echt super service
Ze ontvangt in een mooi appartement.
Ik zou zeggen maak gauw een afspraak en geniet

Mark
Erg betrouwbare reactie dit. Buitengewoon positief van iemand die precies 1 reactie heeft gegeven op dit platform....
 
Zojuist een super leuke date met deze leuke jonge frisse dame gehad, ze heeft prachtige borsten en een heerlijk sappig lekker ruikend kutje,
Ze is duidelijk in communicatie via de app en van tevoren nog even wilt bellen, echt super service
Ze ontvangt in een mooi appartement.
Ik zou zeggen maak gauw een afspraak en geniet

Mark


 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan