Recensie Lizz, Apeldoorn (voorheen Deventer) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

reeskees

Stamgast
Forumpionier
456
30/06/21
659
32
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/deventer/7757453-lizz
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Enige tijd geleden bij Lizz geweest. Het was even afstemmen maar uiteindelijk konden wij de agenda op elkaar afstemmen. Na duidelijke aanwijzingen op het adres aangekomen en de deur werd opengedaan door een plaatje van een vrouw.
De trap op naar de kamer waar het moest gaan gebeuren. De financiën en wensen geregeld om daarna te beginnen met het ontdoen van de kleding. Lizz lag al snel op de juiste plek en het verkennen van de lichamen kon gelijk beginnen. Wat een heerlijk en goed gevormd lijf heeft deze vrouw.

Tot hier de positieve berichten. Ondanks dat Lizz aan de buitenkant alles mee heeft vond ik het erg lastig om een klik en goede connectie met haar te krijgen. Ik vermoed dat dit ook de reden was dat het geen spetterende date (in ieder geval voor mij) is geworden. Positieve uitschieter was het pijpen wat ze wel met volle overgave deed, jammer hierbij dat haar mooie haar er continue voorhing. Dat moest ik de hele tijd zelf weghalen voor mijn uitzicht en ze deed zelf geen moeite om het aan de andere kant van haar gezicht te laten hangen.
Een andere reden zou kunnen zijn dat Lizz nog niet echt lang in het vak zit en daardoor nog wat kneepjes moet bijleren maar dat kan ik verder moeilijk staven. Wellicht dat anderen wel met een grote lach op het gezicht de deur uitwandelen.

Voor mij was het één keer en een volgende keer gaat er niet van komen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan