Recensie Criss vh Briyit, Lelystad (voorheen Hoogeveen, Arnhem, Apeldoorn) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

zeus109

Newbie
13
19/01/23
8
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/apeldoorn/9691291-briyit
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Beste collega's ik ben weer terug met wat nieuws.

Vandaag ben ik langs gegaan bij deze donkere zuid Amerikaanse latina genaamd Briyit. Gesprek via what's app verliep wel vlotjes terwijl ik het voorgevoel had dat ze misschien niet de persoon van de foto's was. Tijdens het rijden naar het adres heb ik kort video gebeld met haar en zij probeerde me op te geilen door haar borsten te laten zien. Ik dus meteen denken van wauw deze dame heeft wel zin in. Uiteindelijk toen ik bij het adres was moest ik haar nog appe voor de huisnummer. Ik had bewust mijn auto een straat verder op geparkeerd voor de zekerheid en veiligheid. Ze ontvangt in een flat appartement. Ik mocht niet aanbellen maar kon de deur gewoon duwen en met de lift naar boven. Uiteindelijk bericht gestuurd dat ik bij haar voordeur stond. Toen ik binnen kwam zag ik dat ze niet alleen was leek wel of ze een man of een vrouw wou verbergen. Ging me snel opfrissen en ging toen haar kamer in. Ze vroeg meteen om het geld en ik betaalde. Het was best wel een afknapper met deze dame. Spreekt heel slecht Engels, en wilt niet zoenen of dat je aan haar zit. Ze duwt letterlijk je hand weg als je haar op bepaalde plekken wilt aanraken. Binnen 10 min kwam ik klaar en moest letterlijk 15 min met haar discussen waarom ik voor 30 min 2x keer klaar komen had betaald. Uiteindelijk mocht ik haar nog een keer nemen. Het leek wel of ze automatisch piloot was en bleef zeggen cum baby cum please. Ik dacht ook toen laat maar dit gaat nergens meer over. Dus toen maar gestopt aangekleed en maar vertokken. Toen ik haar kamer verliet zag ik in de woonkamer een blonde dame binnen een aantal seconden haar deken voor haar gezicht trekken wou ik dat ik haar niet zag. Al met al een heel apart date waar ik van mezelf zeker weet nooit meer bij haar terug te komen. Als je wilt kun je het proberen maar het is op eigen risico.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan