Brabander1971
Stamgast
Op tijd reserveren heb 1 keer 2 weken van te voren geboekt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBest bijzonder dat je een dame een paar keer bezoekt terwijl je haar 13 in een dozijn vindt. Heeft ook niet veel meerwaarde om te melden, schrijf dan een recensie om het toe te lichten. En nee ik ben nog nooit bij Lizzy geweest, dus geen fanboy reactie.Sorry, maar ik heb Lizzie ook een paar keer bezocht en ik vindt haar niks bijzonders. 13 in een dozijn zeg maar.
Dingen kunnen veranderen he.Best bijzonder dat je een dame een paar keer bezoekt terwijl je haar 13 in een dozijn vindt. Heeft ook niet veel meerwaarde om te melden, schrijf dan een recensie om het toe te lichten. En nee ik ben nog nooit bij Lizzy geweest, dus geen fanboy reactie.
Edit: ik zie dat je eerder wel een recensie hebt geplaatst waarin je behoorlijk positief bent over haar. Maakt het extra bijzonder.
Zeker, ik had alleen de eer aan mijzelf gehouden en de opmerking achterwegen gelaten.Dingen kunnen veranderen he.