Recensie Lizzie, Rendez-Vous Prive, Made 4,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sorry, maar ik heb Lizzie ook een paar keer bezocht en ik vindt haar niks bijzonders. 13 in een dozijn zeg maar.
Best bijzonder dat je een dame een paar keer bezoekt terwijl je haar 13 in een dozijn vindt. Heeft ook niet veel meerwaarde om te melden, schrijf dan een recensie om het toe te lichten. En nee ik ben nog nooit bij Lizzy geweest, dus geen fanboy reactie.

Edit: ik zie dat je eerder wel een recensie hebt geplaatst waarin je behoorlijk positief bent over haar. Maakt het extra bijzonder.

Best bijzonder dat je een dame een paar keer bezoekt terwijl je haar 13 in een dozijn vindt. Heeft ook niet veel meerwaarde om te melden, schrijf dan een recensie om het toe te lichten. En nee ik ben nog nooit bij Lizzy geweest, dus geen fanboy reactie.

Edit: ik zie dat je eerder wel een recensie hebt geplaatst waarin je behoorlijk positief bent over haar. Maakt het extra bijzonder.
Dingen kunnen veranderen he.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
210 (inclusief pzc.)
Afgelopen woensdag weer eens na lange tijd bij Lizzie geweest. Had vorige week een afspraak met haar gemaakt, maar die was helaas door onvoorziene omstandigheden van mijn kant niet door kunnen gaan.
Maar afgelopen woensdag dus wel,en het weerzien was weer geweldig! Ze blijft mijn favoriete dvp en er zijn er weinig (voor mij eigenlijk geen) die in de buurt komen van haar. Lekker eerst onder de douche waarbij ze me lekker zoende en mijn pik al waste en ondertussen streelde.
Toen op bed waarbij ze hem weer hemels verwende met haar mondje en ondertussen ook nog mijn ballen likte. Zo lekker! Ook nog 69 waarbij het leek alsof ze nog harder begon te zuigen naarmate ik haar steviger likte. Uiteindelijk klaargekomen terwijl zij mij aftrok en tegelijkertijd tongzoende.
Na een een korte,lekkere massage begon ze weer met een heerlijke blowjob. Nadat ze een poosje aan m'n lul had gezogen vond ze het tijd om toch nog even te sexen zoals zij het zegt. Dus cd erom en ze begon me lekker te berijden in cowgirl, daarna nog even lepeltje lepeltje. Maar het allerlekkerste vind ik toch als me pijpt (en dat uitzicht dan,zo'n mooie meid die je lul zo lekker diep naar binnen zuigt en daarin ook echt plezier in heeft!).
Maar helaas zat een 2e keer er niet meer in,maar zoals ik ook tegen Lizzie zei;de weg er naar toe is ook heel lekker!
Dus al met al weer een heerlijk uurtje gehad met Lizzie!
Bedankt, lieverd!

Terug
Bovenaan Onderaan