Recensie Lizzy & Jasmine, Den Haag (voorheen Amsterdam) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Happierdude

Vaste klant
185
14/01/22
283
23
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/stellen/prive-ontvangst/amsterdam/1960500-lizzy-jasmine https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/bloedmooie-geile-dames-hebben-in-jou_7622243
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dit draadje heet "Lizzy en Jasmine" want deze dames zijn tezamen te boeken, en ik verwacht dat andere recensies ook daarover zullen gaan. Ik ben echter voor een enkeltje gegaan, en heb met Lizzy afgesproken. Simpelweg omdat Indo's altijd al mijn ding zijn geweest. En dat is prima bevallen mag ik wel zeggen.

Afspreken gaat makkelijk. Ontvangst is in een hotel in Amsterdam, en in het weekend. Had voor een uurtje afgesproken, en bare. Dit is voor mij een weloverwogen risico dat ik ook zeker niet aan de lopende band neem. Een op niveau zijnde jonge Nederlandse Indo-meid zonder kunnen neuken is iets dat me 20 jaar geleden vaker gebeurde, maar nu niet meer. Degenen die ik ken, zijn een stukje ouder ondertussen.

Ze had het setje van op de foto's aan. Mooi koppie. Na het aftasten en het oraal gedeelte, het overgrote deel van de tijd alleen maar lekker geneukt. Ik kan er weer een tijdje tegen denk ik zo. Aan het eind klopte Jasmine ook aan de deur. Lizzy vroeg of ik er iets op tegen had als ze nu binnenkwam. Heel netjes. We hadden het al over een trio gehad, dus ik had daar uiteraard niets op tegen, kon ik haar meteen even zien. Jasmine ziet er ook zeker leuk uit, Heel Brittish ook. Een triootje komt er nog wel aan.
 
Laatst bewerkt:
Op hun profiel staat er 300 voor 1 uur voor beide dames, neem ik aan. jij bezocht er maar 1tje voor 400? Ik neem aan: 100 extra voor bare en een basis prijs van nog steeds 300 ongeacht dat je maar 1 van de twee bezocht?

Afdingen is niet echt aan te raden maar in deze situatie zou een verzoek om een kleine prijs verlaging toch niet onredelijk zijn?
 
Bij mijn weten is het €400 voor 1 uur bare met 1 dame. App contact gehad tijdje terug, toen gaven ze aan dat voor bare het dubbele tarief geldt. Dus 1 uur 1 dame = €200, bare erbij maakt dat €400 per uur per dame.

Ik heb zelf toen bedankt, gaat me toch wat te ver.
 
Lizzy is niet dun. De termen mager of slank zou ik ook niet gebruiken. Eerder normaal. Ze zit verder prima in haar vel maar 5 kilo erbij en ik zou haar mollig noemen. Haar Aziatische roots zijn terug te zien in haar lengte, kleur en prachtige lange zwarte haar. In haar gezicht overheersen trekken uit West Europa. Een echte Indo die ik een 7 zou geven voor haar uiterlijk.

Ze is zeer voorkomend, kan een goed gesprek voeren maar blijft ook wat afstandelijk. Contact bij het maken van de afspraak verloopt soepel. Tijdens de sex blijft ze wat kat uit de boom kijkerig hoewel ze haar eigen genot wel toelaat. Je kunt haar sturen in bed maar een stevig dominante rol van haar sexpartner vindt ze niet zo prettig.

Pijpen doet ze echt heel gemiddeld. Geen echte deepthroat, geen gagging, de stam wordt zo nu en dan wat twijfelend meegenomen en ze stort zich ook niet vol overgave op de ballen. Neuken is meer haar ding. Ze heeft een strak kutje en een goede spierbeheersing. Ze beweegt lekker mee en kreunt op een niet geacteerde manier wanneer ze het lekker vindt. Daarbij verschijnen rode blosjes op haar wangen.

De tijd wordt goed bewaakt. Dit is dus wel een klokkijker maar ze gaat daar professioneel mee om. Het zit niet in de weg. Extra's zijn al genoemd en daar betaalt de klant vanzelfsprekend voor. Zoenen is 50 euro extra, zo ook pijpen zonder condoom en een tweede keer klaarkomen. Voor bare moet je diepe zakken hebben. Het feit dat ze wel bare doet maar geen zaadlozing in haar mond of op haar gezicht accepteert is interessant.

Lizzy is meer dan de som der delen. Op het eerste gezicht zou wat hier beschreven is allemaal wat gemiddeld genoemd kunnen worden. Maar ze heeft een enorme HBO studenten vibe. En die studentjes zoeken we allemaal. Meestal wordt een afspraak met een dame die zichzelf student noemt op de welbekende sites een deceptie. Maar Lizzy is er echt een. Dat is een bezoek waard.

De bare discussie gaan we in dit topic natuurlijk allemaal vermijden. Toch wil ik noemen dat ik juist bij deze Nederlandse, intelligente, verstandige, eigentijdse en jonge meid dat aanbod raadselachtig vind. Daarnaast is haar initiële terughoudendheid misschien misleidend. Daarom ben ik benieuwd naar een recensie van een klant die haar echt goed kent.
 
Laatst bewerkt:
Heb enkele weken terug een trio date met Lizzy & Jasmine gehad (kwartet met Zoe ook mogelijk, maar niet gedaan). De dames zien er naar mij beleving prima uit als je van vrouwelijke rondingen houd zit je goed. Kosten 'standaard service' trio date 300 EUR + extra service bare het dubbele. Ze ontvangen in het weekend en ik had ze bezocht bij een bekende hotel in Amsterdam.

+ Communicatie om date te plannen, gaat vlot en correct afspraken worden nagekomen.
+ Locatie was prima te bereiken en anoniem, douchen voor en na mogelijk.
+ Date ervaring. De dames hadden prachtige lingerie aan en roken fris en fruitig. De genomen service was in zijn algemeen goed te noemen de dames waren vriendelijk en assertief tijdens de date (denk dat ik in de smaak viel). Omdat ik zin had in bare (wel overwogen keuze) heb ik hiervoor extra betaald. Tijdens het maken van de afspraak gaf Lizzy wel aan dat de dames normaliter niet aan bare doen bij een eerste date, maar dat ze wel een uitzondering willen maken voor deze keer... Buiten bare heb ik verder geen extra opties genomen. Het was wel grappig dat voor de bj condoom eroverheen ging maar voor intiem de dames deze netjes eraf halen. Pmc vond ik naar mijn beleving een voldoende (heb een forse penis, verwachte ook geen deepthroat) niet top maar ook niet slecht, intiem was wel goed veel standjes afgewerkt met beide dames en zodoende afgemaakt met een interne donatie!

- Beperkte basis service, er moet veel bij betaald worden 50 EUR per handeling per dame voor services zoals zoenen, pzc, beffen, extra klaarkomen etc.
- Klokkijker zoals hierboven aangeven ze houden de tijd en zorgen zeer vakkundig dat je voor de tijd klaar bent. Ik stond na 50 minuten weer buiten.

Kortom, ik vond het een plezante ervaring maar ik ga niet weer bij ze langs want de basis service vond ik te beperkt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan