Recensie Dayana, Den Haag (voorheen Amsterdam) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
16
01/05/22
36
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6481777-dayana
Totale kosten (in euro)
500
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Hierbij mijn recensie over Dayana.

Uiterlijk:
Foto's 1 t/m 3 geven haar goed weer, ze ziet er nagenoeg exact uit zoals op die foto's.
Ze heeft een heerlijke dikke kont, redelijke grote tieten (beide niet naturel), een knap gezicht en zeer strakke buik.

Totaaloordeel uiterlijk: 3,5/5

Services:
Dayana is redelijk afstandelijk, ze geeft niet een GFE (of PSE daarentegen). Pijpen was afgesproken ZC voor € 50 extra, maar ze probeerde toch soms MC te doen. PZC deed ze maar heel even, met weinig gevoel. Een van de slechtste pijpbeurten die ik heb meegemaakt.
Zoenen was eigenlijk niet aan de orde, slechts een paar voorzichtige kusjes.
De seks zelf was wel lekker vanwege haar dikke kont. Verschillende standjes gedaan waarbij ze zich gewillig liet nemen. Vooral zij on top was lekker. Ook liet ze zich beffen en rimmen. Wat vervelend is van haar, is dat je in 2 uur tijd slechts 2x mag klaarkomen. Wil je daarna nog een keer klaarkomen is het € 50 per keer.

Totaaloordeel services: 2/5

Communicatie:
Ze spreekt oorspronkelijk Spaans en helaas matig Engels. Het was wel makkelijk om met haar een afspraak te maken via WhatsApp. Ze werkt volgens mij niet met een booker. Tijdens de date zelf praatte ze niet veel, maar wanneer ze communiceerde was het wel normaal/tegen vriendelijk aan.

Totaaloordeel communicatie: 2,5/5

Ontvangstlocatie:
Het was in Amsterdam vlakbij Centraal Station in een klein appartement. Goed bereikbaar met het OV dus.
In het appartementje was het wel rumoerig, er waren wat dvps aanwezig en wat mannen (vrienden ofzo van de dvps). Dayana probeerde er wel goed voor te zorgen dat ik niemand zag, al kreeg ik toch bij vertrek ff kort een van de mannen te zien. Douchegelegenheid was prima, en de slaapkamer zelf was ook prima met genoeg ventilatie.

Totaaloordeel ontvangstlocatie: 3/5

Eindoordeel: 2/5
Moet je nou perse echt een keer een big booty latina proberen, die eruit ziet zoals zij, dan is het niet een zeer gek idee om één keertje te gaan.
Wel raad ik dan aan om voor max een uur te gaan. In alle andere gevallen, vermijden!
 
Laatst bewerkt:
Wat deze Dayana betreft ben ik niet geheel verbaasd. Een ervaring met een vriendin van haar was eigenlijk wel gelijk aan wat hier beschreven staat.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan