Recensie Yuki/Mayu, Dordrecht (vh Den Haag, Arnhem, Almere) 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

modjomaster

Stamgast
782
09/01/22
964
74
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9921442-mayu
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ben van de week bij Mayu geweest deze dame is half Thai/Japans ze ontvangt in een zijstraat van de rijswijkse weg.
Bij binnenkomst zag ik wat ze verborg op haar fotos een klein buikje met striemen is niet honderlijk het was gelukkig precies de dame van de fotos ze is 29 jaar buikje komt van zwangerschap 2 kinderen
Heb even heerlijk gedouched moest me wel met wc papier afdrogen geen handdoek aanwezig wel shampoo
hierna plaats genomen op bed en Mayu nam hem zonder te vragen zo in haar mond zonder condook was wel even wennen maar ze pijpte redelijk met diepuh halen. hierna ook Mayu op haar ruggettje gelegd en met condoom om stopte ik hem zo erin heerijk strak kutje heb haar stevig liggen pompen en hierna was het doggy Mayu heeft een enorme kont om tegen aan te stoten het duurde dan ook niet lang voordat ik heerlijk in haar klaar kwam. hierna nog een keer gedouched met wcpapier afdrogenIk ga helaas niet terug die buik irriteerde me uit eindelijk wel en ik had geen klik met haar ze is ook een klokkijker
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9921442-yuki
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag de stoute schoenen aan getrokken en naar Yuki geweest in Dordrecht. Ik voelde me aangetrokken door het feit dat ze aangaf Japans te zijn, wat me wel een keer leuk leek. Communicatie ging snel, en afgesproken voor half uur met cim. Ze bleek half japans half thais te zijn en kan prima engels praten.

Ze doet een hoop extra, zoals pzc, zoenen etc. maar alleen van het eerste gebruik gemaakt + cim.

Aldaar aangekomen beetje smoezelig appartment, er werd daar binnen gerookt (zij niet) en vriendelijke dame van de 2e foto deed open. Andere foto's helaas niet echt. Kamertje zelf standaard verduisterd en wel okay, maar beetje rommelig.

De dame in kwestie is heel vriendelijk, leeftijd begin 30 zal kloppen en is geschoren. Echt slank is ze niet...eerder normaal. Qua cup en naturel C, maar voor de rest absoluut geen bijzondere verschijning. Pijpen ging lekker, 2 standjes en daarna afgerond met cim. Echt cim was het niet, ze spuugde het meteen uit op mijn buik en daarmee was het snel gebeurd. Ze was een beetje overgevoelig volgens mij, want je moet niet echt met haar tepels spelen en ze deed een beetje plichtmatig. Ze was voor de rest gelukkig wel verzorgd en fris.

obv haar vriendelijkheid en knap gezichtje en pijpkwaliteit een 2 sterren, maar geen herhalingsgevaar. Stond in minder dan half uur weer buiten en vond het uiteindelijk iets te duur betaald...
 
Terug
Bovenaan Onderaan