Recensie Llana, Antwerpen, Schippersstraat 38/4 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Likker69

Stamgast
821
06/08/21
840
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren Llana bezocht na lange tijd , was weer top zoals vroeger en ze zag er zeer goed uit! Haar heerlijk lang 👅👅👅, en nog verschillende standjes . Voldaan naar huis
 
was het zoenen tongzoenen? vind dat het lekkerste wijf dat ik al heb gezien in schippers wil haar binnendoen en was het pijpen zonder condoom?
 
  • Leuk
Waarderingen: Lenc
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Llana is terug en hoe. Ze ziet er fantastisch uit. Ik heb al de nodige tijd met haar doorgebracht en haar PZC, dirty talk, teasing, spitting is nog steeds fantastisch.
Na een halfuur kon ik niet langer volhouden en spoot enorm intens. Ze was vrolijk, sexy en als vanouds. Dit was een warm welkom na al die tijd. En ze had mijn nummer nog. En ik het hare weer. Wordt weer daten!
Adres is 23/1 maar ze zal nog wel wisselen gaf ze aan.
 
Ook een reden kan zijn: Llana werkte vroeger in de dagdienst, kiest nu BEWUST voor de nachtshift!
Niet voor lang vertelde ze mij! De reden : te veel gespuis en vreemdelingen tijdens de avond/nacht shift plus de gedrogeerd en en zatlappen !! Dus binnenkort weer tijdens de dag , denk ik
 
  • Leuk
Waarderingen: H._
Ik heb haar ook het laatst Donderdag gezien. Daarna niet meer.
ik moet eerlijk zeggen ik had haar niet onmiddellijk herkend. per Jokke1234' info herinner ik me wel dat er vroeger naast Beatrice iemand stond die sprekend op haar gelijkt en die Idd naar Frankrijk vertrok. ze was ook een trio partner van Beatrice.
 
Ik heb haar ook het laatst Donderdag gezien. Daarna niet meer.
ik moet eerlijk zeggen ik had haar niet onmiddellijk herkend. per Jokke1234' info herinner ik me wel dat er vroeger naast Beatrice iemand stond die sprekend op haar gelijkt en die Idd naar Frankrijk vertrok. ze was ook een trio partner van Beatrice.
Geen stress. Ze is binnen enkele dagen terug.
 
In haar advertentie is ze 21 jaar. Ik las een recensie over haar, gedateerd Febr. 2017. Is 5,75 jaar terug.
Internet achterhaalt heel veel leugentjes.
 
Weet er iemand of Suzy of Evi van A1 massage ergens anders werkzaam zijn. Waren toppers maar al heel lang niets meer van gezien. Of werken misschien onder een andere naam.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan