Recensie Sara, Schippersstraat 6/4 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Watchme

Vaste klant
223
14/04/22
337
5
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik had de blonde (gekleurd) slanke meid reeds in de dag gespot. Ik zag haar gisterenavond staan, ze had een visnet pakje aan en gekruiste tepelklevers. Na een kort praatje toch de poging gewaagd, alhoewel het duidelijk was dat haar Engels zeer beperkt was. Met de lift naar boven, kosten afgerekend nam ze plaats op het bed. Ik legde mij op het bed en ze had haar outfit nog steeds aan. Ze nam mijn jongeheer vast en begon er wat draaibewegingen mee te doen, ik dacht wat voor een techniek is dat nu weer. In ieder geval mijn jongeheer vond het niet leuk en ik gaf haar aan dat ze wat op en neer moest bewegen met haar hand. Eventjes lukte het om toch weer om te schakelen naar die draaibewegingen. Ik vroeg haar om even te stoppen en zich te ontkleden. Haar reactie : "service extra, extra pay". Verontwaardigd reageerde ik dat dit geen extra service is maar dat naakt bij het basispakket hoort! "No bebe service extra, extra pay". Ik ben kalm gebleven, heb mij aangekleed en vertrokken. 50€ in de vuilbak gesmeten. Lang geleden dat ik dit nog eens heb meegemaakt. En dan maar klagen dat de zaken slecht gaan.
 
Ik had de blonde (geverfd) slanke meid reeds in de dag gespot. Ik zag haar gisterenavond staan, ze had een visnet pakje aan en gekruiste tepelklevers. Na een kort praatje toch de poging gewaagd, alhoewel het duidelijk was dat haar Engels zeer beperkt was. Met de lift naar boven, kosten afgerekend nam ze plaats op het bed. Ik legde mij op het bed en ze had haar outfit nog steeds aan. Ze nam mijn jongeheer vast en begon er wat draaibewegingen mee te doen, ik dacht wat voor een techniek is dat nu weer. In ieder geval mijn jongeheer vond het niet leuk en ik gaf haar aan dat ze wat op en neer moest bewegen met haar hand. Eventjes lukte het om toch weer om te schakelen naar die draaibewegingen. Ik vroeg haar om even te stoppen en zich te ontkleden. Haar reactie : "service extra, extra pay". Verontwaardigd reageerde ik dat dit geen extra service is maar dat naakt bij het basispakket hoort! "No bebe service extra, extra pay". Ik ben kalm gebleven, heb mij aangekleed en vertrokken. 50€ in de vuilbak gesmeten. Lang geleden dat ik dit nog eens heb meegemaakt. En dan maar klagen dat de zaken slecht gaan.
Met als gevolg dat er minder bezoekende klanten komen opdagen. Als je dit een paar keer meegemaakt hebt dan jagen ze de goeie klanten weg .
 
Met als gevolg dat er minder bezoekende klanten komen opdagen. Als je dit een paar keer meegemaakt hebt dan jagen ze de goeie klanten weg .
Als goeie klant kom je steeds terug want je weet welke dames goede service leveren.

Het zijn net de sporadische klanten die wegblijven omdat de 'goede' dames vaak bezet zijn.
 
Nog een te mijden Sara dus.

Of is onderstaande verhuist?
 
Ik vermoed dat het in de link hieronder ook over deze Sara gaat. Te herkennen aan de tattoo in haar hals, het nummer 13 (wel toepasselijk).
Ik heb mij onlangs ook laten vangen. Totaal onbekwaam en onaangenaam mens. Ben opgestapt na 5 min.
Absoluut te mijden!
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ben vanavond bij Sara binnengeweest.

Proberen ze te laten praten maar haar engels is inderdaad vrij slecht.
Ze zij dat ze hier nu 6 dagen is en dat lijkt me wel correct.

Ze heeft een grote tatoo boven haar borsten en een tatoo van het cijfer 13 op haar nek.
Toen ik er langs ging had ze hoge stripper heels aan en een fishnet pakje met daaronder alleen pasties over haar tepels.

Bij mij deed ze wel alles uit buiten dan de pasties over haar tepels.
Maar vond dit er nog wel ok uitzien dus heb hier ook niet verder op ingegaan.

Pijpen deed ze met condoom maar bij mij was het zeker niet slecht.
Er waren geen rare draaibewegingen ofzo.

Voor intiem ging ze direct in doggy en waneer ik misio of cowgirl vroeg dan zuchte ze en dan ben ik maar gewoon voort blijven doen in doggy.
Had liever meer van haar lichaam kunnen zien tijdens het intiem want ze heeft echt wel een prachtig lichaam.

Al bij al is er voor mij geen herhalings gevaar.
Mischien als ze hier wat langer is dat ze beter word maar momenteel ga ik niet terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan