Recensie Diane/Diana(?) (Oek), Antwerpen, Vingerlingstraat 5/2 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Boobslover

Stamgast
Forumpionier
877
03/07/21
1.537
10
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vannacht na een late werk interventie nog eens kijkje gaan nemen in het SKW. Het was ongeveer 1.00u als ik er was. Maar het was eigenlijk een grote tegenvaller. Amper dames, en van de aanwezige dames waren de meeste ongeinteresseerd en druk met hun telefoon. Nu, er was ook heel weinig volk, en daartussen ook amper echte wandelaars. Het meeste weer de gekende 'groepjes' die er alleen maar wat komen rondhangen uit verveling en de dames onnodig lastig vallen aan hun raam. Je weet wel..

Maar goed, heel rustig dus, en ik wandel rustig de SS door, de VL in en zie links aan nr 5 twee van dit soorten mannen lastig doen aan het middelste raam. Aan de toon van het gesprek kon je al horen wat er aan de hand was. Klassiek geval van idiote vragen of proberen afdingen. Ik wandel gewoon verder om mijn rondje af te maken, maar ook in de VR amper dames, en in VT was het helemaal triest. In heel VT, pleintje en doorgang zaten 6 dames..

Wanneer ik VT uitkwam aan de SS toch maar weer links gegaan om nog een rondje te wandelen. Ik was er nu toch. En toen ik weer aan VL 5/2 kwam waren die kerels gelukkig weg en kon ik de dame wat duidelijker zien. Die zag er eigenlijk best leuk uit, met mooie boobies. Ze lachte lief maar beetje bedeesd. Even getwijfeld maar dan toch gewoon eens geinformeerd. Standaard prijsje 50 euro voor F&S. Op mijn vraag of zoenen en PZC kon zei ze wat geheimzinnig 'maybe'. Plots vroeg ze me even binnen te stappen 'alsof' want ze zag in de raamweerspiegeling van de overkant die mannen van daarnet weer haar richting uitkomen. En ze had geen zin in weer gezeik zei ze. 'It has been al evening like this, no clients only idiots', zei ze verder. Het was blijkbaar al heel de avond en nacht zo kalm en triestig.

Toen ik binnen was stonden die mannen weer in haar richting te kijken, maar toen ze mij zagen gingen ze verder. 'thanks' zei ze, 'but you don't need to stay if you don't want to'. Aangezien ik een vrij drukke en lange dag had gehad vroeg ik haar wat er kon voor 100 euro. Blijkbaar had ze niet verwacht toch nog iets te verdienen en voor 100 kon '1h everything relaxed and massage if you want'.

Dat klonk me goed. Geen haast, wat massage en wat goeie sex. Dus OK, door de gang naar haar kamer rechts. Ze bleek een aangename dame, haar naam niet zo duidelijk gehoord, ik denk Diane of Diana, maar weet het helemaal niet zeker. Gewoon doorsnee figuur, kont beetje plat, wel mooie boobies. Ze deed haar wasje en wees mij naar de wasbak naast haar om mezelf ook wat op te frissen. Hygiene is dan ook zeker OK. Ze praat graag, maar niet overdreven druk. En het financiele had ze zelfs nog niet achter gevraagd. Na het wasje rustig op bed waarbij ze wat streelde, maar ze maakte geen aanstalte om te kussen. Spijtig maar heb zelf ook niet aangedrongen. Nadat ze mijn jongeheer in form had gestreeld deed ze condoom om (geen PZC dus.. ook wel zonde) voor een niet zo lange maar op zich geen slechte pijpbeurt. Ondertussen mocht ik ze rustig aanraken en met haar poesje spelen. Ze liet het toe, maar moedigde het ook niet bepaald aan. Daarna 3 standjes geneukt, eerst even missio, dan doggy en dan zij on top en afgemaakt.

We waren amper 20 minuutjes ver in het uur, wat ze zelf ook zei 'oh we still have a lot of time left'. Geen rush of poging om me snel buiten te werken, maar ze verfriste zichzelf even tussendoor, en zei 'you can too if you want'. Mezelf ook even weer verfrist en terug het bed op voor een zachte, maar aangename (simpele) massage. Ze houdt het gesprek wat lopende, maar niet overdreven druk. En na een tijdje mijn rug te masseren vroeg ze me om te draaien. Even dacht ik dat er mss nog een leuke handjob of mss zelfs 2de blowjob afkon, maar dat gebeurde helaas niet. Het bleef bij gewoon wat masseren. Ook niet echt teasend.

Na 1u15 terug wat verfrist en aangekleed terwijl zij ook haar gewone kleren aantrok. Ze stopte ermee. Ze had vandaag geen zin meer in 'idiots' en ging ook naar huis.

Conclusie: beetje dubbel. Op zich heel aangenaam en rustig, neemt echt haar tijd, probeert het je aangenaam te maken, maar toch wel heel braaf en weinig sex voor €100. Als ze niet wil zoenen of PZC dan kan ze dat beter gewoon zeggen ipv. 'maybe' te zeggen waarna er toch niets van komt.

Herhalingsgevaar? Geen idee. Mss stap ik er nog eens binnen, mss niet meer. Het was een aangenaam uurtje na een drukke werkdag, maar zelfs dan had ik toch graag iets meer sex ipv. 'companion' gehad.

Begrijp me niet verkeerd, dit is een heel lieve, zachte dame die je niet bot afwerkt en buitenzet. Maar ik miste toch wat op sex vlak.. Een extra blowjob of handjob tegen het einde had al wat goed kunnen maken maar helaas.

Zijn er in het SKW eigenlijk nog leuke dames die zowel PZC als tongzoenen? Tips mogen ook per PB. Thx.
 
Laatst bewerkt:
Sorry maar hier wil ik toch even op reageren.

Het was een trieste nacht, en blijkbaar was haar avond al niet veel beter geweest.

De standaard service was 50 euro, en omdat ze 'maybe' zei op mijn vraag voor PZC en tongzoenen stelde ik haar 100 euro voor. Waarop zij dan reageerde dat we er dan een rustig uurtje van konden maken. En ik ging er dan vanuit dat haar 'maybe' dan ook wel inbegrepen zou zijn. Ik denk toch niet dat ik hier iets onmogelijk verwachtte?

Uiteindelijk is het een uitgelopen uurtje geworden met niet meer dan de standaard service en de rest volgemaakt met 'massage'. Klaag ik? Neen, ik had alleen wel verwacht dat die 'maybe' extra's zouden zijn inbegrepen.

Zoals ik zei was ze ook aan het opruimen om samen met mij te vertrekken. Ze hield het verder voor bekeken. Ze haalde ook haar kistje met geld leeg en toonde me haar omzet : 250 euro was haar omzet die avond/nacht. Dat is dus 150 voor ik er was en 100 erbij van mij, ik zorgde dus die avond voor meer dan 30% van haar omzet. 'it was a bad day' zei ze nog..

Mag ik het dan een minpuntje vinden dat haar 'maybe' alsnog niet inbegrepen was? Zo extreem waren mijn 'eisen' niet eens.

En waar u die 250-300 euro vandaan haalt voor een uurtje met zoenen en PZC begrijp ik ook niet. In de gemiddelde prive heb je dat doorgaans voor 150 euro tegenwoordig. Ik zie niet in wrm dat in het SKW plots stukken hoger zou zijn.

En ook voor de duidelijkheid, ik ben absoluut niet gierig, ik verwacht geen mirakels voor 100 euro, maar een beetje prijs/kwaliteit verwachten mag toch hoop ik?
 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp je verhaal, met alle respect. Als ze je een uur binnen heeft gehouden voor je 50 euro intentie dan heb je hiermee veel geluk gehad. Dat je 50 extra gaf voor de extra's, had je dan misschien moeten communiceren met haar op dat moment?
En van waar ik die prijzen haal...

Prijs voor een uur normaal tarief is 150-200 euro.
PZC erbij is nog eens 50 euro extra.
Aangezien je 1u15 binnen geweest bent, zou er nog eens 50 euro extra moeten bijkomen voor je 15min.
Dus ik kom op een totaalprijs van 250-300 euro.
 
@Boobslover Ik begrijp het verhaal ook wel maar voor 100 Eur heb je hééééél veel tijd gekregen en dan nog een massage bovenop ook ;)

Wat de extra's betreft die zij "maybe" noemde en jij veronderstelde/verwachtte dat ze dan inbegrepen waren kan ik alleen maar zeggen "maak op voorhand goede en duidelijke afspraken"..................."goede afspraken maken goede vrienden".

De totaalprijs die @Streetwalker vernoemt liggen wel degelijk veel korter bij de werkelijkheid al is 300 Eur misschien wel een klein beetje overdreven. Een bezoek van 1u15 met PZC én tongzoenen inbegrepen ga je nooit vinden in het SKW tenzij misschien als je helemaal niet kieskeurig bent in je keuze van de dame.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan