Locatie iPhone volgen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ken er ook zo eentje die dat aan heeft staan. Spraken we af om de stad in te gaan, besloten ter plekke om ergens anders naar toe te gaan, waren de stad nog niet uit of hij kreeg een appje "je zou toch naar X gaan?". Was niet eens om te wandelen, want doet hij niet. Lekkere relatie heb je dan idd. Ik was direct weer even blij geen relatie te hebben.

@Geniethetleven Het schijnt op een iPhone ook te spoofen zijn, maar gemakkelijk is het niet. Je moet je telefoon jailbreaken of ietwat dubieuze app iTools kopen en zelf wat gaan hacken, dus dat doe je niet zomaar. Wat Lookie voorstelt is dan wel wat makkelijker, maar als je partner heel achterdochtig is gaat ze ook daar uiteindelijk over piepen vrees ik.
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf geen IPhone dinges, maar heb me laten vertellen dat je dat gewoon kunt uitzetten.

If not... burn the IPhone 😆

Of ehhh... misschien gewoon je locatie uitzetten? Is maar een idee hoor... doe het zelf on ieder geval met m'n android voordat ik bepaalde buurten in ga 😉
 
de beste tip: Als je een tweede iphone of ipad hebt, dan laat je die op een onverdachte plek liggen (je werk of thuis). Maak dan in je icloud settings die iphone of ipad je "locatie". Dan geldt dat voor al je iphones en ipads die op dezelfde icloud account aangesloten zijn. Laat je vrouw dan maar lekker checken, want ze ziet alleen de locatie van die backup iphone/ipad. En als dat "thuis" is terwijl je niet thuis bent, dan kan je zeggen dat er blijkbaar toch iets mis is met die locatie feature, want je was overduidelijk niet thuis terwijl zij wel die melding kreeg :cool: :)
 
@Driveby In de Find My app zit een optie Items That Can Track Me op de Items tab die het zou moeten kunnen. Daarnaast zou je met de juiste settings een notificatie moeten krijgen dat een onbekende tag met je meereist.
 
Je had nooit moeten accepteren om je locatie ten alle tijden te delen, met als argument dat ook in een huwelijk privacy nodig is. Als je er nu opeens vanaf wil, dan is het een beetje verdacht.
 
Hoe zou ik :rolleyes: het aanpakken indien ik dacht dat mijn partner me bedroog (vertrekkend van het gegeven dat we in een relatie zaten waarin we geen geheimen voor mekaar hadden - nou ja, oorspronkelijk dan toch)?

1) de locatie-functie wederzijds inschakelen (en bij tegenspartelen vragen naar een goed argument, en privacy zou mij niet overtuigen);
2) er op staan dat de navigatiegeschiedenis niet gewist werd;
3) idem voor navigatieapps op de telefoon;
4) de kilometerstand en het brandstofniveau bijhouden (waarom is er deze week buiten woon-werkverkeer en de klassieke korte ritjes nog 200+ km gereden);
5) een gps-tracker onder het reservewiel leggen;
6) geldafhalingen verifiëren.

Vanaf het moment dat je partner iets vermoedt, ben je de sjaak, zeker omdat je wellicht ook nog eens moet rekening houden met de honderden flitspalen, met onverwachte files ergens waar jij niet hoort te zijn enz.
 
Hoe zou ik :rolleyes: het aanpakken indien ik dacht dat mijn partner me bedroog (vertrekkend van het gegeven dat we in een relatie zaten waarin we geen geheimen voor mekaar hadden - nou ja, oorspronkelijk dan toch)?

1) de locatie-functie wederzijds inschakelen (en bij tegenspartelen vragen naar een goed argument, en privacy zou mij niet overtuigen);
2) er op staan dat de navigatiegeschiedenis niet gewist werd;
3) idem voor navigatieapps op de telefoon;
4) de kilometerstand en het brandstofniveau bijhouden (waarom is er deze week buiten woon-werkverkeer en de klassieke korte ritjes nog 200+ km gereden);
5) een gps-tracker onder het reservewiel leggen;
6) geldafhalingen verifiëren.

Vanaf het moment dat je partner iets vermoedt, ben je de sjaak, zeker omdat je wellicht ook nog eens moet rekening houden met de honderden flitspalen, met onverwachte files ergens waar jij niet hoort te zijn enz.

Als je partner zover gaat, dan ben je automatisch al meer op je hoede om ervoor te zorgen dat je geen verdachte sporen achterlaat. Je kan dan bijvoorbeeld de volgende tegenmaatregelen nemen:

1-3: aparte telefoon aanschaffen, en je hoofdtelefoon op bijvoorbeeld je werk laten liggen. Je zegt dan bijvoorbeeld dat je bij de vrijdagmiddagborrel was, of dat je moest overwerken.
4-5: anonieme OV chipkaart aanschaffen en met het OV reizen, of gewoon gezond met de fiets.
6: Eigenlijk zou ik zelf nooit instemmen om mijn partner toegang te geven tot mijn bankrekening vanwege privacy. Maar als je dat toch gedaan hebt dan kun je bijvoorbeeld extra geld bijpinnen bij de kassa van de supermarkt of tankstation. Als je dat beperkt tot maximaal 10 euro per keer, dan valt dat niet echt op. Of je koopt in de winkel iets en je retourneert dat weer. Vaak kun je het geld ook gewoon contant terugkrijgen.
 
Laatst bewerkt:
Waarom al die tegenmaatregelen en sneaky door het leven moeten gaan? Zodra er weinig of geen vertrouwen is in een relatie dan is het al gedoemd om te mislukken. Beter gelijk de knoop doorhakken en uit elkaar gaan ipv jarenlang ongelukkig met elkaar doorsudderen. De tijd zal de pijn helen maar uiteindelijk zal je blij zijn dat je zonder hoofdpijn je eigen leven weer kan leiden.
 
Wat een bout redenaties hier. Als je relatie GOED is zal het je een worst wezen dat je partner kan zien waar je bent.
Scheiden als oplossing? NIet meer naar de hoeren gaan is een stuk goedkoper dan scheiden...

En hoe ga je er mee om? Nou ja partner kan iets toevallig (gok dat het geen bewuste spy actie is). Dus je moet zorgen dat het "toevallig" ook niet meer kan. En ja een switch bij je nieuwe telefoon van iphone naar android lost het probleem dan ook "toevallig" op.
 
Heftige reacties allemaal 😎. Het is gewoon best handig als je ziet waar iemand is, dat heeft niets te maken met geen vertrouwen hebben in elkaar. Zij weet ook wel dat ik niet de braafste ben, maar zo lang ze de details niet weet, vindt ze alles prima. Ik wens iedereen zo'n relatie toe. Thanks voor alle input.
 
Dat heet een scheiding.

Er zit hier iets goed fout kerel!

Snap de meeste opmerkingen hier niet of dat komt omdat ik single ben.

Zijn vrouw heeft het toch aan de rechte eind dat hij niet te vertrouwen is en vreemdgaat? Die heeft allang een vermoeden en aangezien je niet van plan bent om ermee te stoppen waarom zou je nu niet uit elkaar gaan dan later?
 
Dat je af en toe een andere vrouw bezoekt, wil toch niet zeggen dat je relatie slecht is? In een relatie heeft eenieder recht op zijn of haar eigen leventje en daarnaast heb je een leven samen. Zo houdt je het heel lang vol kan ik je vertellen. En dat eigen leventje moet je dan ook lekker voor jezelf houden en daar past geen follow my iPhone in. Dus ondanks jullie meningen, blijf ik lekker bij m'n lieve vrouwtje 😎. En mijn vrouw achterdochtig? Er bestaan echt wel vrouwen die af en toe een oogje dichtknijpen hoor mannen. Maar wat mij betreft discussie gesloten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan