Lockdown trio gezeur bij huize fleur

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze hebben iets te veel aangedrongen bij TS. Dat gebeurt wel eens door een gastvrouw /-heer. Niet iets om wakker van te liggen.
Ik heb ook wel eens bij HF gehad dat ik vond dat ze iets te hard hun best deden om me ergens toe over te halen.
 
@delle dan ben je daar zeker aan het goede adres.
Al heb ik er zelf geen rijpe dames ontmoet.
Maar Nicole schijnt echt heel rijp te zijn (50+ staat er bij haar profiel, maar dat is nogal voorzichtig aangegeven). Waren veel lovende recensies over.
Carmen heeft bij Camilla Prive in Arnhem gewerkt, was ook veel goeds over te vinden.
En er lopen daar meer rijpe dames rond.
 
Misschien dit verhaal afsluiten ,want de thema s en oorspronkelijke verhaal zijn totaal uit het verband geraakt 🥱.
Na alle verhalen gelezen te hebben
Conclusie: rockpa heeft het over 2 kamers terwijl er 5 zijn.(nooit verder gekeken of niet vaak geweest?)
In het algemeen wordt er niet specifiek met trio's aan de telefoon gepromoot.
Kan in het begin ff druk met de trio's zijn geweest of dat je specifieke dame met trio bezig was.
Fleur doet haar best om haar dames een redelijk inkomen te verschaffen door de rustige uren te promoten en wat nieuwe klanten te krijgen.
Zoals ik las zullen de opties overdag en beperkte smoezen een rol spelen . Je kunt niet ff nazitten in de kantine na de training, terwijl je dan ff bij Fleur was 😉.
Het moet allemaal tussen 10-17 u gebeuren. Je zit midden in een woonwijk. Ze zijn inmiddels 7 dagen open na de eerste lockdown.
In feite een erg leuk privéhuis, zo veel als deze zijn er niet👍
 
op reactie van rockband van 10 december, hoe kom je er bij dat ze maar 2 kamers hebben, in ieder geval 5 , en zeuren over trio doen ze al helemaal al niet, toon tenminste iets van respect naar de dame,s ga ergens anders gefrustreerd lopen doen!
 
Twee spiksplinternieuwe accounts die speciaal lijken te zijn geregistreerd om de reputatie van Huize Fleur te verdedigen. Geeft te denken. :unsure:
Denk even na voor je wat online zet

Sorry al met lees ik eerder een stuk afgunst bij Medford ,die zich niet kan voorstellen dat er bij Fleur een groot aantal vaste tevreden klanten komen en een hoop dames kennen

Dus Medford gebrek aan kennis en ervaring van huize Fleur

Gr GG++
 
Sorry al met lees ik eerder een stuk afgunst bij Medford ,die zich niet kan voorstellen dat er bij Fleur een groot aantal vaste tevreden klanten komen en een hoop dames kennen
Dan moet je beter lezen. Ik heb helemaal geen mening over Huize Fleur – ik ben er nooit geweest, en van de dames weet ik niets af – en van afgunst is zeker geen sprake. Waar ik mij enkel over verbaas, is dat als iemand schrijft dat hem per telefoon te verstaan gegeven wordt dat hij alleen een trio kan boeken, hij meteen door iedereen inclusief twee splinternieuwe accounts die het huis helemaal de hemel in prijzen voor leugenaar en fantast wordt uitgemaakt. En als bij die gang van zaken dan vraagtekens worden gezet, dan heb je zogenaamd geen respect voor de dames. Nee, gezien je bijdragen hier en ook op het andere ons wel bekende forum ben jij iets te nauw betrokken bij Huize Fleur en reageer je daarom zo fel op ook maar de minste schijn van kritiek.
 
Laatst bewerkt:
Dan moet je beter lezen. Ik heb helemaal geen mening over Huize Fleur – ik ben er nooit geweest, en van de dames weet ik niets af – en van afgunst is zeker geen sprake. Waar ik mij enkel over verbaas, is dat als iemand schrijft dat hem per telefoon te verstaan gegeven wordt dat hij alleen een trio kan boeken, hij meteen door iedereen inclusief twee splinternieuwe accounts die het huis helemaal de helemaal prijzen voor leugenaar en fantast wordt uitgemaakt. En als bij die gang van zaken dan vraagtekens worden gezet, dan heb je zogenaamd geen respect voor de dames. Nee, gezien je bijdragen hier en ook op het andere ons wel bekende forum ben jij iets te nauw betrokken bij Huize Fleur en reageer je daarom zo fel op ook maar de minste schijn van kritiek.
Als je niets van het huis en de dames afweet , moet je ook niet reageren , tophuis en leuke dame's
 
Wat een ontsporing in discussie hee. Denk even na over dat fleur alles uit de kast trekt om dames werk en daarmee een inkomen te bieden. Je hoeft het niet, een trio, maar als het op je todo-list staat of je wilt eens wat anders proberen, waarom niet. De vorige lockdown heeft ervoor gezorgd dat veel dames bij seksbedrijven voor zichzelf waren begonnen, en ook niet meer terugkwamen. Goed bezig. En dan vindt men het raar dat er steeds vaker artikels opdrijven met het aantal seksbedrijven drastisch verminderd. Een branche in waarin geen seksbedrijven meer zijn is niet positief.
 
Ik herken het wel. Er zit hier ook een enorm populaire striptease bar die asociaal hoge entree aan de deur vraagt omdat ze nu eenmaal een top locatie hebben. Maar hee; weet je wat de achterliggende reden daarvoor is anders dan geld verdienen? De klanten die amper 15 euro te besteden hebben te weren, en de klanten die bereid zijn een paar honderd tot wellicht duizend euro op een avond stuk willen of kunnen slaan, graag binnen hebben. Daar gaat dit om.

Als je als club maar beperkt open bent tot 17:00 dan moet je een keuze maken. Met een trio only bieden ze 2 dames een volle uur werk in blijkbaar een ruimte met beperkte kamers. Het signaal is duidelijk. Men wil de klanten die geld hebben, kunnen besteden en niet voor 3 tientjes het meeste eruit willen halen. Ook zoiets. Ik hekel lui die met 3 tientjes langs ramen gaan en naarstig opzoek zijn naar een dame wanhopig genoeg om daar alle diensten en services bekant af te dwingen omdat ze gewoon weinig anders heeft voor die dag. Fucking schandalig. Sommige hoerenlopers zijn werkelijk het zout in de pap niet waard.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan