Lockdown trio gezeur bij huize fleur

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik weet niet wat je hiermee wil zeggen?
Dit heb ik natuurlijk ook allang gezien, maar nergens blijkt uit dat sekswerk weer mag en we zullen echt tot morgenavond moeten wachten, want de besluiten worden morgen genomen.
Verdere discussie beter in het coronatopic.
 
... misschien is het eerder de vraag of wij allemaal aan onze trekken komen nu het zeker dringen wordt voor de ramen en in de privehuizen.
En of de dienstverlening niet onder de drukte gaat lijden, dus dat het misschien meer afwerken wordt?
 
Hopelijk zijn binnenkort alle dames weer aanwezig!
Trio acties snap ik maar als men acties houd dat de dames minder verdienen lijkt me niet erg praktisch
Want die moetende schade inhalen.

Moet Fleur de korting maar voor eigen rekening nemen want anders krijg je een vreemde tweedeling in het aanbod.
Dat moet je niet willen .
Dat de ene dame voor hetzelfde geld meer doet is dan haar zaak
Maar de basis blijft dan gelijk.
Want die uren voor 100 en die uren vooor 130 werkt niet en dan bij de ene dame wel en de andere niet .
Dat slaat nergens op.
 
Hopelijk zijn binnenkort alle dames weer aanwezig!
Trio acties snap ik maar als men acties houd dat de dames minder verdienen lijkt me niet erg praktisch
Want die moetende schade inhalen.

Moet Fleur de korting maar voor eigen rekening nemen want anders krijg je een vreemde tweedeling in het aanbod.
Dat moet je niet willen .
Dat de ene dame voor hetzelfde geld meer doet is dan haar zaak
Maar de basis blijft dan gelijk.
Want die uren voor 100 en die uren vooor 130 werkt niet en dan bij de ene dame wel en de andere niet .
Dat slaat nergens op.
Ik zou Fleur zelf laten bepalen of ze wel of geen acties doen in welke vorm en met welk financieel plaatje, dat stemmen ze heus wel af met de dames immers die moeten het doen.
 
Wat Nak schrijft is niet zo vreemd
Stel voor:
Voorstelrondje zoals het in dec het op laatst stond;
Bij de ene groep alle uren 130 en bij die andere groep van 10-11 is het 100 p u
Kom je 11 u is het weer alles 130 bij alle dames
En het aanbod verschilt p d
Maar laten we maar gaan genieten als ze er allemaal weer zijn 😉😇
 
Ik zie best veel verbannen accounts in deze topic. Zijn dat nep accounts die aangemaakt zijn door de huizen zelf ofzo? En waarom dan niet gelijk de posts verwijderen die ze hebben gemaakt. Dan loont het een stuk minder. Nu lijkt het wel alsof ze dan doodleuk nog een nieuwe account aanmaken. Zelf heb ik overigens niet dat gezeur over trio gehad. Ik kan me er wel goed invinden dat de gastvrouw/persoon die de telefoon opneemt een belangrijke rol speelt in hoe je het huis ervaart. Een vriendelijke gastvrouw voor zowel de dames als de gasten maakt de ervaring en kwaliteit een stuk beter denk ik.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan