WHEM Loes Boortmeerbeek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Niet gepasseerd, wel een berichtje gestuurd met de vraag of haar kontje wat kon hebben en info over haar prijzen.
Ze liet weten dat in haar kontje nog (net) geen vuist past. In haar poesje wel.
In een 2de bericht liet ze weten dat ze haar RL profiel zou updaten met haar prijzen en uren wanneer ze beschikbaar is.

Ben benieuwd.
 
Niet gepasseerd, wel een berichtje gestuurd met de vraag of haar kontje wat kon hebben en info over haar prijzen.
Ze liet weten dat in haar kontje nog (net) geen vuist past. In haar poesje wel.
In een 2de bericht liet ze weten dat ze haar RL profiel zou updaten met haar prijzen en uren wanneer ze beschikbaar is.

Ben benieuwd.
Uren staan erop prijzen ( nog) niet
 
Ik ken ze niet, ik ben er nog nooit geweest. Heb geen enkele reden om ze te "verdedigen" of te "promoten".
In het begin dat ze adverteerde heeft ze een foutje gemaakt waardoor haar (online) identiteit makkelijk te achterhalen viel. Dat werd rechtgezet, dus heeft geen zin er achter te zoeken in haar huidige advertentie.

Ik ben een nieuwsgierig aagje. Dus ik ging "op onderzoek" uit.

Ik ga hier niets vertellen wat een schending van haar privacy kan betekenen. Ook niet privé, val me er dus niet mee lastig.

Volgens mij 100% zeker een vrouw. Vroeger was haar gezicht mooier / vrouwelijker, nu is het wat harder. Haar lichaam idem denk ik. Ik denk dat het leven haar getekend heeft. Dat er zaken gebeurd zijn. Dat ze op ontdekking is, een kant van zichzelf leert kennen die ze nog maar pas ontdekt heeft. Dat dit wel wat gevolgen heeft voor haar privé, maar daar lijkt ze zich weinig van aan te trekken. Yolo tot in de kist, dat soort houding.

Beetje raar, in het begin had ik zoiets van "als ik eens met een vieze goesting" zit. Los van de prijs dan, want dat hield me toen ook tegen. Nu zie ik haar eerder als een vat vol problemen, te mijden want daar verbrand ik mijn vingers aan. Dat ze bare aanbiedt doet er zeker geen goed aan.

Maar laat dat niemand tegenhouden om eens op onderzoek te gaan en hier verslag uit te brengen...
 
Kwam die ook tegen onlangs, ziet er raar geval uit, en dan die prijzen, 340 voor een uur, sorry voor die prijs neuk je wel andere dames, die wel tieten hebben, want amai wa ne pvv is me dat seg. En k zie dat al haar foto's weg zijn ondertussen, dus mss fake of zo? Enfin doe ermee wat je wil, maar k zou ze links laten liggen.
 
Denk dat ze dit is intussen: https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/jonge-starter-toevoeging.html
Toen ik dat profiel opende de eerste keer was het bij mij algehele verbazing van die prijzen die ze durft vragen.
Misschien hoopt ze een gevoel van exclusiviteit te creëren of zo?

Hoe dan ook, de foto's - toen die er nog bij stonden - gaven alleszins geen enkele indicatie dat ze dat waard was. De tekst komt zo arrogant over dat het gewoon verdere afbraak doet aan nog enige resterende twijfel.
Misschien is haar service ZO goed dat dat wel het geval is, maar ik ga het zelf niet uitzoeken alleszins.
 
She's back indeed., herent deze keer..
Man man man, wel heel vol van zichzelf he.
 
Ze kwam weer eens ter sprake in https://www.girlsreview.nl/threads/vlaams-brabant-en-brussel-algemeen.5473 en ik kon het weer eens niet laten de link naar haar profiel aan te klikken.

Niet te geloven, ze heeft haar advertentie en prijzen aangepast.

1u: 250€
Anaal 30€
enz

Toegegeven: nog te duur, maar ze is toch al fameus gezakt.

Maar, en nu komt het:

PZC: 150€

NZC staat niet meer vermeld als supplement, maar behoort wel tot de mogelijkheden. Ik denk dat ze haar "strategie" heeft aangepast van een stevige all-in prijs naar het systeem van vele supplementjes. En waarschijnlijk kom je nog een pak duurder uit daarmee, want wat was haar vroegere all-in prijs ook al weer waarvoor je volledig loes (pun intended) mocht gaan?

Straffe madam hoor, maar niet mijn cup of tea.
 
Ik zou echt eens graag willen weten hoeveel man daarop afkomt.
Ze moet qua foto's toch al helemaal je ding zijn om - met alle andere keuze die er is - te opteren om daar zoveel geld aan uit te geven?
En 150€ voor PZC, what the fuck...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan