Recensie Lola, Golden Sun, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pietje75

Wandelaar
37
23/08/21
27
Gister voor jet eerst bij lola geweest in Golden sun te Rotterdam, ook gelijk de laatste keer. was nog niet op de kamer en ze begon al gelijk over extra geld , vingeren koste extra , zoenen kosten extra , als t aan haar had gelegen had ik binnen n kwartier weer buiten gestaan , zat totaal geen emotie in. Had voor een half uur betaald kaar inderdaad stond met 20inuten weer huit3n. Absolute afknapper dus deze Hongaarse. Johannesburg die er sinds kort ook werkt is een vriendin van haar dus dat is waarschijnlijk ook geen aanrader. Toeval wilt dat ik beide vorige week in de tram zag zitten met een kerel erbij( pooier) ook die foto's van dezec2 zijn flink gefoto shopt op de side van golden sun. Kheb de gastvrouw ook geadviseerd om snel afscheid te nemen van deze 2 voor de geloofwaardigheid van golden sun. Dus kortom heren trap er niet in want t is een fiasco
 
Gister voor jet eerst bij lola geweest in Golden sun te Rotterdam, ook gelijk de laatste keer. was nog niet op de kamer en ze begon al gelijk over extra geld , vingeren koste extra , zoenen kosten extra , als t aan haar had gelegen had ik binnen n kwartier weer buiten gestaan , zat totaal geen emotie in. Had voor een half uur betaald kaar inderdaad stond met 20inuten weer huit3n. Absolute afknapper dus deze Hongaarse. Johannesburg die er sinds kort ook werkt is een vriendin van haar dus dat is waarschijnlijk ook geen aanrader. Toeval wilt dat ik beide vorige week in de tram zag zitten met een kerel erbij( pooier) ook die foto's van dezec2 zijn flink gefoto shopt op de side van golden sun. Kheb de gastvrouw ook geadviseerd om snel afscheid te nemen van deze 2 voor de geloofwaardigheid van golden sun. Dus kortom heren trap er niet in want t is een fiasco
Ik denk dat jouw geloofwaardigheid een beetje op de tocht staat want een gastvrouw bij golden sun?
Golden sun word door een man gerund!
Voor de rest dat die 2 voor alles extra vragen klopt wel lola geen ervaring mee johanna doet opzich best aardig mee
 
Pietje75 kán gelijk hebben. Ik heb altijd via Whatsapp contact gehad. Dat ging altijd goed, informatief en prettig.
De laatste keer was kortaf, bot en ongeïnteresseerd.
Had niet het idee dat de gastheer mijn berichten beantwoorde. Heb maar overgeslagen.
 
Ik denk dat jouw geloofwaardigheid een beetje op de tocht staat want een gastvrouw bij golden sun?
Golden sun word door een man gerund!
Voor de rest dat die 2 voor alles extra vragen klopt wel lola geen ervaring mee johanna doet opzich best aardig mee
De eigenaar gaat ook eens met vakantie.
Dan runnen de dames de zaak alleen.
En dan kunnen dingen anders lopen dan gewend.
 
Beide dames zijn inderdaad een drama om t maar even bot te zeggen. Lola is erg kil/zakelijk en vraagt voor werkelijk alles extra.
Had uiteindelijk toch voor anaal gekozen.
Daar had ze nogal wat moeite mee.
Terwijl ik erg voorzichtig met haar was deed ze na 5 min al klagen over pijn.
Even gestopt en wat meer glijmiddel gebruikt. Hierna mocht t weer.
Heb toen maar snel afgemaakt.
Geen herhaling.
Best jammer want ze ziet er wel leuk uit
 
Beide dames zijn inderdaad een drama om t maar even bot te zeggen. Lola is erg kil/zakelijk en vraagt voor werkelijk alles extra.
Had uiteindelijk toch voor anaal gekozen.
Daar had ze nogal wat moeite mee.
Terwijl ik erg voorzichtig met haar was deed ze na 5 min al klagen over pijn.
Even gestopt en wat meer glijmiddel gebruikt. Hierna mocht t weer.
Heb toen maar snel afgemaakt.
Geen herhaling.
Best jammer want ze ziet er wel leuk uit
Hoeveel was anaal ? En hoeveel totaal kwijt ? Thanks voor bericht iig
 
Af en toe zit daar wel een, wat oudere, dame. Maar het is niet gekals weinig mensen haar gezien hebben, want over het algemeen is de receptie voor 90% bemand door een meneer.
 
Zijn dit dezelfde Lala en Johana, ga vrijdag naar Rotterdam en had er wel zin in, maar als dit dezelfde zijn als hierboven, dan kijk ik wel verder.
 
Zijn dit dezelfde Lala en Johana, ga vrijdag naar Rotterdam en had er wel zin in, maar als dit dezelfde zijn als hierboven, dan kijk ik wel verder.
Ja, iig vwb Johanna.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan