Recensie Cindy, Golden Sun, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Scarpa

Wandelaar
29
11/05/22
40
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/567606-cindy
Totale kosten (in euro)
70p30 95p45 110p60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week bij Golden Sun binnen gelopen, eigenlijk voor Moi maar die was er niet. Enkel Philipeense Cindy was beschikbaar die mij 'herkende' van een ooit eerdere kamer met haar toen ook Moi niet beschikbaar was. In mijn herinnering was deze toen zeker ook okee dus maar een uurtje met haar gekamert.

Cindy is dus, zoals aangegeven 39 jaar wat zou kunnen, Philipeense en goed lachs. Je kan er goed mee converseren in het nederlands. Ze is klein 1,50, stevige cup C naturel met mooie tepels en heeft een normaal figuur, zeker voor haar leeftijd.

110p60 aan de bar betaald (70p30 en 120p60 voor switch uur) en met colaatje naar de kamer die klein maar netjes is met douche en airconditioning.
Samen douchen en het bed op. Eerst wat gezoend en geknuffeld. Geen echte tongzoenen maar topje van tong tegen topje van tong. Toen langzaam naar beneden, via haar heerlijke borsten gezoend en gelikt te hebben, naar haar heerlijk frisse kutje met lekkere lipjes. Haar heerlijk gelikt met één, twee en drie vingers in haar ondertussen klets natte kutje waarna ze schokkend klaar kwam en even 5 minuten bij moest komen.
Daarna was ik aan de beurt met een top pijpsessie waabij ze diep pijpte, geen DP maar wel nat en met goed gevoel. Daarna jasje aan en eerst in missio, toen in cowgirl, en in doggy afgemaakt. Ze heeft goed energie want we hebben zeker een half uur doorgeneukt zonder pauze.

Vanaf nu ga ik zeker voor Cindy naar Golden Sun. Ook de uitbater is een fijne man. Herhalingsgevaar is dus hoog. Top uurtje gehad :)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Totale kosten (in euro)
220
Afspraak voor 2 uurtjes gemaakt via Whatsapp. Vriendelijke en snelle reactie.

Bij binnenkomst prettig ontvangen door de gastheer met een hand en door Cindy met een zoen en een knuffel.
Op de bank plaatst genomen even zitten kletsen en een cadeautje aan Cindy gegeven wat ze erg kon waarderen.
Terwijl ik van de gastheer een frisje kreeg zat Cindy al door mijn broek heen mijn pik te strelen terwijl ze tegen me aanleunde.
Dus maar besloten om snel de kamer op te zoeken.

De kamer is niet groot maar perfect voor het doel waar je voor komt. Schoon en netjes.
Ruime douchecabine en schone handdoeken.
Een tv aan het plafond met een muziek zender op. Dit om eventuele geluiden te filteren 😁.
Staand zoenen, strelen en van kleding ontdaan. Elkaar onder de douche gewassen en fris op het bed gedoken.
Lekker liggen knuffelen en tongen waarbij Cindy het lekker vond om op mijn tong te zuigen.
Via haar heerlijke borsten afgedaald en begonnen haar kutje te likken tot ze sidderend en kreunend klaar kwam.
Na even te zijn bijgekomen was ik aan de beurt. Met veel gevoel en rustig begon ze me te pijpen. Precies zoals ik het lekker vind en diep zodat ik haar keeltje tegen mijn eikel voelde. De spiegelwand geeft hierbij wel een extra dimensie. Ballen werden ook gelikt en die zachte tong lekker over de hele schacht terwijl ze me ondeugend aankeek.
Daarna ging ze op me zitten voor lekker pussy sliding waar ze zelf ook van genoot.
Haar laten facesitting en weer klaar gelikt.
Vervolgens rubbertje om en cowgirl rustig laten berijden terwijl ik met haar borsten kon spelen. Haar een beetje opgelift zodat ik kon doorstoten.
Op haar rug gelegd en in missio kon ik het niet meer houden en kwam onder haar aanmoedigingen lekker in het rubbertje klaar.
Na het schoonmaken nog een lekkere massage gehad.
Toen ik dacht dat het klaar was pakte ze olie om mijn pik in te smeren en nam hem weer in haar mond en begon me weer met veel gevoel te pijpen. Hoewel dit erg lekker was zat een tweede keer er voor mij niet meer in.

Elkaar onder de douche gewassen en de kleren weer aan.
Terug in de ontvangstruimte zat werd me gevraagd of alles naar wens was terwijl een andere dame ( ik geloof Moi) op de bank zat.

Conclusie:
Lokatie is schoon en makkelijk bereikbaar. Niet erg discreet maar dat maakt mij niet uit.
Grappig is dat bij binnenkomst je meteen bij de balie staat en de dame(s) op de bank zitten.
Cindy is lief en heeft een heerlijk klein lichaam met een lekker kontje en mooie echte volle c cup borsten met gevoelige tepels.
Geeft een GFE en is erop gericht om het naar je zin te maken. Verwen je haar ook dan krijg je dat dubbel en dwars terug.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/567606-cindy
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige maand was ze er even een tijdje tussenuit. Maar inmiddels is ze al weer een week of 2 terug op haar vaste honk.

Inmiddels al meerdere keren bij haar terug gekomen en zoals ik ook tegen haar zelf zei is het geen 1 keer een geval van herhaling geweest. Elke x weet ze me weer uit te dagen.
Ze kan lekker vrijen en heb ook het idee dat ze dat met een goede klik graag doet. Voor een goede gfe vind ik dat ook een must.
Voor het pzc geef ik haar altijd wat extra. En dat kan ze dan ook lekker nat. Mijn favoriete standje is daarin dan ook 69.
Ze zegt dan altijd dat ik een gevaarlijk tongetje heb🙄
Ze is lekker glad geschoren en altijd lekker fris.
Ook intiem is goed te doen. Ze is tot nu toe voor alle voorgestelde standjes in. Ze weet haar bekken zo te draaien dat ze erg nauw aanvoelt
Na het hoogtepunt meestal nog even babbelen over van alles en nog wat en dan afspoelen en weer door
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Eventueel bij Cindy op bezoek geweest naar aanleiding van een aantal positieve recensies.
Bij binnenkomst had ik al een beetje mijn twijfels bij de entourage. Maar voor 70 euro/half uur had ik ook niet meer verwacht. Maar dot gaat over Cindy. Er kwam een kleine vriendelijke Aziatische dame van achter die goedvNL spreekt. Borstel waren aardig geëtaleerd in het leatherlook jurkje. Jurkje verraadde al een beetje dat het geen slank poppetje is. naar de rommelige kamer. Uitkleden wassen etc. Vriendelijke dame. Die redelijk bedreven is in het sekswerkers. Pijpen was rilustig en met bijzonder goed gevoel. Haar verzocht op mij te komen zitten. Eerst ging er een flinke klodder glijmiddelen in haar poesjes. Haar kutje is niet bijzonder strak en haar buikje zit behoorlijk in de weg. Missio was hierdoor ook geen succes. Dogge bijna niet te doen. Ze heeft mij piepend bevredigd. Kortom absoluut geen herhalingsgevaar. Waar de andere recensenten hun plezier uit gehaald hebben is mij niet duidelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan