Recensie Lolita, Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

robin789

Wandelaar
Supporter
Forumpionier
52
03/07/21
1.015
10
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7623066-lolita#overview
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vanmiddag had ik zin een leuke date. Mijn aandacht was getrokken door Lolita. Haar foto's op kinky trokken mijn erg aan. Zij is helemaal mijn type.
Het contact via WhatsApp verliep soepel en vriendelijk en beloofde veel goeds: "I guarantee you that I will do all to make you happy when you are with me?
My service included massage, oral without protection, French kisses, multiple orgasm, licking ,69, deepthroat?".
In haar profiel op kinky.nl noemt zij zich een 'Young sexy nymphomaniac'. Lolita ontvangt in een studiootje in het centrum van Amsterdam. Op de afgesproken tijd was ik bij het opgegeven adres en werd open gedaan door een mooie jonge dame, het meisje van de foto's op kinky.
Het zou een date van 2 uur worden en het financiële gedeelte werd als eerste afgehandeld. Na een verfrissende douche gingen we op bed verder en bood Lolita aan mij eerst een (gewone) massage te geven. De massage verliep in stilte maar was op zich lekker en het leek een ontspannen begin van een heerlijke date. Tot zover het goede nieuws.
Waarom weet ik niet, maar Lolita bleef daarna afstandelijk en zeer passief. Ik kon haar een beetje vingeren, maar haar passiviteit en zwijgzaamheid veranderden niet en ze maakte geen aanstalte om haar 'garantie' ' I will do all to make you happy' waar te maken. Na een uur, besloot ik dat het verder niets meer ging worden, zij bleef zwijgzaam en passief en ben ik (zeer teleurgesteld) weggegaan. Zij bood niet aan om geld (1 uur) terug te betalen en ik had verder geen zin in discussie, dus heb ik het maar zo gelaten.
Lolita is een heel mooi meisje, helemaal het type waar ik op val. Ze maakte echter de belofte ('best service for you') absoluut niet waar, in ieder geval niet bij mij. (n)
 
Vandaag bij Lolita geweest voor 2 uur ik had het wel naar mijn zin. Ik heb ook begrip waarom Robin789 niet tevreden was. De 'I will do all to make you happy' is een standaard bericht van de GK dames. Dit is de eerste keer dat Lolita als dame van plezier werkt dat kan misschien wat verklaren. Ze spreekt voldoende Engels ze is inderdaad wat passief in het begin. Maar ik kon goed met haar overweg ze is duidelijk niet de dominante type maar een lieve meid die naar mijn mening haar best doet. Zoenen deed ze prima alleen bij het tongzoenen wat passiever verder pijpt ze goed nat en kan ze deepthroaten. Klaargekomen daarna haar in 3 standen geneukt ze maakte zelfs een grap dat we voor de derde ronde kon gaan. Maar helaas kan ik dat niet hendelen. Ik nam wel af en toe de leiding en dat vond ze niet erg. Ze is iedergeval wel mijn type lief, knap en petite de foto's liegen niet. Engels is niet haar eerste taal misschien is dat een reden waarom ze een beetje zwijgzaam is? Ik geef haar een 4/5 ster het moet maar je type zijn.
 
Ik ben zojuist bij Lolita geweest.

Hele mooie en lieve meid. Ik vond het intieme gedeelte heel rustig en sensueel. Heel lekker, als je alle tijd hebt ?

Ik ben voor 45 minuten geweest. Persoonlijk bereik ik mijn hoogtepunt niet snel als het kalm gaat. Dus na een tijdje gaf ik meer gas, anders ga ik niet binnen de tijd pieken. Zodoende heb ik het heerlijk in doggy afgemaakt.

Ik heb de date voornamelijk moeten begeleiden, maar dat vind ik niet erg. Communiceren ging goed bij mij, beetje dollen met elkaar.

Looks 9 en het intieme gedeelte een 7. Voor mij geen herhalingsgevaar omdat ik mn hoogtepunt een beetje moest forceren. Ondanks dat raad ik haar zeker aan als je je kan vinden in sensuele seks met een mooi en lief meisje ??
 
Was onlangs ook langs geweest bij Lolita. Doorgaans bezoek ik bij voorkeur dames met een wat grotere cup-maat, maar petite dames kan ik ook waarderen en onder die noemer kun je Lolita zeker scharen. Slank lijfje, vriendelijk gezicht, (in mijn geval) goedlachs type.

Van de hierboven genoemde verlegenheid danwel in-activiteit heb ik weinig gemerkt. Vond haar opvallend goed Engels spreken eigenlijk, we bespraken best wel veel in de relatief korte tijd dat ik binnen was....en ze begreep me prima. Na een korte douche op het bed plaatsgenomen waar ze me een massage aanbood. Voor gegaan en voelde goed.
Daarna nam zij het initiatief om tot een blowjob over te gaan. In mijn geval altijd met condoom en haar vaardigheden waren goed, zeker aangezien eerder beschreven werd dat ze dit werk nog niet zo lang doet.
In eerste instantie vond ik haar eerder een zogeheten girl next door dan een echt enorm in het oog springende babe, maar de chemie tussen ons beiden was goed en het is idd een sensuele dame.
Denk zelfs dat dit soort meisjes qua sex beter op me aansluiten dan de wat heftiger tekeer gaande dames.
Geswitched naar cowgirl, wat gezoend, door naar doggy, toen nog over naar missio.....het voelde op een goede manier als sexen met een vriendinnetje....dus wat dat betreft is haar naam goed gekozen.

Het grote verschil tussen de GK dames en bv. raam-dames op de Wallen is toch wel dat dit iets persoonlijker en daardoor intiemer kan voelen. Misschien ligt het aan hun afkomst, maar ik zie best veel overlap tussen de 4 dames die ik daar tot nu toe bezocht.
Kan me niet voorstellen dat ze instructies hebben gekregen, want daarvoor voelt het te naturel aan, maar het voelt best raar dat ik met Masha, Kira (de lieve, niet de sletterige, er waren er twee) en nu Lolita sex heb gehad op hetzelfde bed in dezelfde kamer (Sandra heb ik ook op GK bezocht, maar in 2 andere kamers) en dat het ietwat vergelijkbare ervaringen waren.

Wat ik naderhand leuk vond was dat Lolita echt heel open met me kletste over haar ervaringen en haar land van herkomst.

Ergens tussen de 3.5 en 4 van de 5 sterren.
 
Robin heeft geen uiterlijke kenmerken van Lolita genoemd in het recensieformulier, maar door de beschrijvingen van de andere heren ben ik toch wel benieuwd geworden, want ze klinkt wel als mijn type. Helaas is de advertentie nu offline. In afwachting tot ze terug komt, wie kan me meer vertellen? M'n grootste tegenvaller bij petite meisjes is dat ze vaak tattoos en piercings hebben; hoe is dat bij Lolita? De naam belooft iig veel goeds!
 
De eerste keer dat ze hier was, was ik twee keer bij haar en het was geweldig.
Ik ben twee keer bij Lolita geweest deze tweede keer dat ze hier is en beide keren waren om te vergeten. Begrijp me niet verkeerd, ze is heel lief, maar er is altijd wel iets mis. Een uur geboekt, liet me 30 minuten wachten en toen was ze zo moe dat ik na een half uur net vertrok. Vandaag 30 min geboekt, opnieuw 30 min gewacht nadat ze me vertelde dat ze vrij was. Terwijl we bezig waren, zei ze dat haar knie pijn doet en moet stoppen. Wat mij betreft was vandaag de laatste keer dat ik haar bezocht. Hopelijk hebben jullie meer geluk dan ik.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan