WHEM Lora, Sint-Niklaas

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb met haar vorige week afgesproken (vorige locatie).

Het is de vrouw van de foto's (denk even de filter van de glamourfoto's weg, maar wel mooie vrouw).

Het hele gebeuren is echter super afstandelijk. Ik heb op deze locatie nu een paar keer afgesproken met een oost-europese en ik zou onderhand eigenlijk beter moeten weten want het is elke keer dezelfde ervaring.

Zij neemt de regie in handen, jij moet op je rug liggen en laten gebeuren. Ze pijpt kort (maar wel lekker) en doet dan 2 standjes.

Aanraken mag, kussen absoluut niet (op whatsapp zegt ze uiteraard van wel). Ze kijkt je tijdens de daad ook niet echt aan. Borsten aanraken is ok, kussen absoluut niet (ze werd precies even panisch toen ik in die richting bewoog).

Tussen de 2 rondes door was er een massage. Dat stelde niets voor. Op een gegeven moment vond ik het verdacht eentonig worden en bleek ze met 1 hand te wrijven terwijl ze ondertussen op haar gsm bezig was. Toen ik ze daarop "betrapte" legde ze die dan weg en verliep de 2de ronde identiek aan de eerste.

Geen GFE, geen PSE, te afstandelijk en kostte 200€ voor een uur. Locatie was wel mooi.

Wordt niet herhaald (en note to self: niet meer afspreken met oost-europese dames in Mechelen, het is al te vaak exact dit scenario geweest).

Terug
Bovenaan Onderaan