Recensie Lorena, Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Goldensiggie

Vaste klant
Forumpionier
112
04/07/21
103
12
Site
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Atletisch
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8917390-lorena
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Is de dame van de foto; gigantisch lekker. Spreekt geen Engels, enkel Spaans. Communicatie via whatsapp in het Engels (met degene die afspraken maakt voor haar. Communicatie met het meisje via Google translate.

Service gigantisch onder de maat en zeker voor die prijs. Zoenen doet ze zonder tong terwijl wel staat vermeld dat ze dat doet. Na een paar keer wilde ze niet eens meer zoenen terwijl dat juist echt m'n ding is. GFE gehalte: 0. Ze zoekt niet op wat ik lekker vindt.

Ligt denk ik niet aan mij, gezien ik vele betere ervaringen heb gehad bij andere dames. Ik weet best hoe ik een dame moet plezieren en ben daarnaast jong en sport 5 keer per week; heb een atletisch lichaam (dus geen lelijk bodybuilder lichaam).

Ik heb haar gevraagd om te masseren; dat kon ze helemaal niet. Rug was niks aan. Voorkant ook niet. Waarschijnlijk had ze dat nog nooit gedaan, aangezien ze op m'n maag drukte. Moest bijna kotsen. Ik vroeg haar om een penismassage; ze lachte een beetje, sjorde 2 seconden en wilde dat daarna niet meer doen.

Pijpen leek een grap; super slecht. Helemaal gevoelloos en keek me een beetje raar aan. Daarna maar snel ff gevoelloos geneukt omdat ik had betaald en wilde snel weg.

Ik kon wel douchen; dat was positief. Denk dat de handdoek schoon was, maar er zaten wel verkleurde vlekken in.

Hoog raamdame - gehalte. Ik doe altijd PMC; dus weet niet of PZC extra is.

Als je mijn advies wil; niet je vingers eraan branden. Tenzij je een mooi meisje wil neuken…maar dan kun je net zo goed een paar tientjes betalen bij een raam. Dit is veel te weinig waarde voor je geld.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan