Recensie Lorena, Leuven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AnaleKing

Newbie
7
02/03/22
7
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/horny-mature-want-to-see-you-again.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk nog eens een goed afspraakje in Leuven gehad!
Vlot contact via sms, ze ontvangt in het centrum in zijstraat van bondgenotenlaan. Dame al op leeftijd, beetje mollig mss maar mag er zeker zijn en geweldige borsten om mee te spelen! Eens binnen eerst een rustige babbel gehad ze was zeker niet gehaast en goed gezind! Daarna begon ze mij rustig te kussen en mocht ik haar lichaam ook verkennen, daarna volgde een pijpbeurt (zc) die er zeker mocht zijn, over deepthroat gesproken amai ze ging goed diep! Dan heb ik haar lekker gebeft en daarna nog een paar standjes afgewerkt en dan mocht ik lekker in haar mondje komen terwijl ze in men ogen keek, heerlijk! Ik probeerde na afloop nog wat spaans te praten maar dat ging niet zo best ;)

Ik raad ze zeker aan!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/lorena-821/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zit nu in gent, gaat maandag naar leuven een milf met wat pak aan en dikke borsten die ze graag gebruikt.

Begonnen met pijpen en een goeie deepthroat, wisselt goed af.
Na wat kussen en een lange 69 en mijn vinger in haar kont zijn we in doggy gestart.
bijna snel gekomen, gevraagd om te draaien en afgewerkt in misio met veel gekus, ze had wat muntjes met een goeie smaak gehad want die tong was echt lekker

1 van de beste die ik al gehad heb, kan niet veel engels maar ze weet wat ze doet en doet het niet tegen haar zin.
 
Een iets oudere spaanse bevalt me wel maar vind dat er telkens dezelfde persoon de recensies schrijft, is er nog iemand die ervaring heeft met deze dame. Ik ben namelijk op zoek naar een iets oudere dame +35 jaar die ik regelmatig kan bezoeken. Ik ben zelf 55+ en jonger dan 30 zie ik jniet zitten, kunnen mijn dochters zijn. Iemand ervaring nog met deze dame Lorena ?
 
Ben er deze week ook eens langs geweest. Ik heb het me zeker niet beklaagd. Eerst wat kussen en met haar lekkere borsten gespeeld, lekker harde tepels….. dan zakte ze af naar beneden en heeft ze me heerlijk gepijpt, met veel aandacht voor balletjes en sterretje. Terwijl ze met één hand mijn zak masseerde zat ze met een vinger mijn prostaat gek te maken. En dan nog lekker diep pijpen. Je zal begrijpen dat dit niet lang duurde en ik een time-out moest inlassen. Heb haar dan maar gebeft, en had wel de indruk dat ze ervan genoot. De kreuntjes kunnen altijd fake zijn maar een kletsnatte poes is echt 😉
Dan een paar standjes gedaan en uiteindelijk in haar mond klaargekomen. Heerlijk drukke 30 minuten en kompleet leeggezogen. Ik ga zeker terug !
 
Ben er deze week ook eens langs geweest. Ik heb het me zeker niet beklaagd. Eerst wat kussen en met haar lekkere borsten gespeeld, lekker harde tepels….. dan zakte ze af naar beneden en heeft ze me heerlijk gepijpt, met veel aandacht voor balletjes en sterretje. Terwijl ze met één hand mijn zak masseerde zat ze met een vinger mijn prostaat gek te maken. En dan nog lekker diep pijpen. Je zal begrijpen dat dit niet lang duurde en ik een time-out moest inlassen. Heb haar dan maar gebeft, en had wel de indruk dat ze ervan genoot. De kreuntjes kunnen altijd fake zijn maar een kletsnatte poes is echt 😉
Dan een paar standjes gedaan en uiteindelijk in haar mond klaargekomen. Heerlijk drukke 30 minuten en kompleet leeggezogen. Ik ga zeker terug !
Van sterretje niet veel gemerkt, pijpen en ballen strelen dat wel. Al bij al juist bijna 30 minuten tussen binnen en buiten. Delphine in Brussel was toch nog veel beter en goedkoper in het verleden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan