WHEM Lotte in Roosendaal

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afspraak mee gemaakt per e-mail. Zou me net voor de afspraak adres sturen. Je raadt het al... is niet gebeurd en geen reaktie meer.
Jammer dat je het verklapt!!
Ik had verwacht: "je raad het al, ze stuurde een adres, bij aankomst voldeed ze precies aan mijn verwachtingen, de sex was goddelijk en er hoefde minder afgerekend te worden dan eigenlijk verwacht" 😜
 
Ik was ook nieuwsgierig, dus ff bericht gestuurd. kreeg meteen antwoord.
Ze vraagt ik €120,- nmc.. Zonder is mogelijk, hier vraagt ze €30,- extra voor.. ze doet niet, aan anale ontvangst
is dus toch nog prijzig......
 
Ik ga er morgen heen voor mijn eerste keer zonder condoom met een dame van plezier. Ze heeft me alle testen doorgezonden van 14 mei. Dus wat dat betreft echt wel heel erg netjes. Ik hou jullie op de hoogte van mijn ervaring.
 
Tuurlijk joh...
Slechts 2 zogenaamde bezoekjes afgelegd door 2 nieuwe accounts, allebei heel blij en positief en nooit meer ingelogd of berichten geplaatst.
Daar weet onze harde augurk @PickleRick. vast wel raad mee...

Ik ben er geweest en heb haar lekker condoomloos volgespoten

Lotte is uitstekend, pijpt je goed tot het einde als jouw email maar betrouwbaar is. Krijg je zeker antwoordt en adres . En niet deze flauwe reacties.

NB: bij Lotte, Roos, Merel, enz enz enz sowieso altijd oppassen.
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk joh...
Slechts 2 zogenaamde bezoekjes afgelegd door 2 nieuwe accounts, allebei heel blij en positief en nooit meer ingelogd of berichten geplaatst.
Daar weet onze harde augurk @PickleRick. vast wel raad mee...





NB: Lotte, Roos, Merel, enz enz enz bijna altijd fake.
Ik merk dat ze gewoonweg niet meer reageert als je zelf helaas door ziekte niet kan. Terwijl ze daarvoor zelf afgezegd had vanwege ziekte van haar zoon.
 
Het geheel overziend, kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat het hier wellicht gaat om een drooggeiler.
Afzeggen, niet meer reageren, geen adres geven, fake reviews, enz enz.
Trek uw eigen conclusie (of penis).
 
Is niet fake. Gewoon Hollands glorie. Leuke lieve dame die er zelf ook van geniet. Lekker om mee af te spreken, zoent en pijpt heerlijk. En als je ze goed beft is het sowieso feest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan