Voormalig lid 17643
Vaste klant
Dat had ik ook al medegedeeld, helemaal maf dat mens.Het is een echt bestaand vrouws persoon.
Met afstand de gekste DVP van Nederland
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat had ik ook al medegedeeld, helemaal maf dat mens.Het is een echt bestaand vrouws persoon.
Ik ben een frisse, 22 jarige, Nederlandse dame en kom uit het gezellige Utrecht.
Jill
Leeftijd: 25 Plaats: Valkenswaard Provincie: Noord-Brabant
Nee zeker niet, want de werknaam is nu SasjaHier eentje die zich (ook) als Jill presenteert:
Zou zij daar ook achter schuilgaan?
Kijk naar de datum.Nee zeker niet, want de werknaam is nu Sasja
En als je mazzel hebt wat ik laatst zag is dat ze op Texel (den burg) en Maastricht tegelijk was.
8 adv. verspreid door NL. Geen idee wat dat kost bij SJ maar je kunt maar op 1 woonplaats tegelijk ontvangst doen lijkt me. Steekje los.
Edit: Doe er nog maar 2 bij op SJ. Lokaties in Belgie.
Landelijke dekking.En als je mazzel hebt wat ik laatst zag is dat ze op Texel (den burg) en Maastricht tegelijk was.
Is toch knap? ik denk dat ze met een straaljager gaat ofzo
Denk alleen dat het niemand gedekt gaat wordenLandelijke dekking.
Een tijdje terug was er ook een half-Spaanse juffrouw die op dezelfde plaatsen te vinden was, volgens haar schrijven.En als je mazzel hebt wat ik laatst zag is dat ze op Texel (den burg) en Maastricht tegelijk was.
Is toch knap? ik denk dat ze met een straaljager gaat ofzo
Toch word ze wel eens gedekt. Als ze je mailadres heeft , stuurt ze wel eens bericht dat ze ergens een avond cardates doet.Denk alleen dat het niemand gedekt gaat worden![]()
Waarom eigenlijk? Ik lees hier niet echt veel concreets. Behalve dan dat het eigenlijk nooit daadwerkelijk tot een date zou komen. Maar sommigen spreken dat dan weer tegen.Het is een echt bestaand vrouws persoon.
ik heb haar meerdere malen ontmoet, ze is zelfs bij me thuis geweest, maar ging na 5 minuten weg omdat ze zich er niet goed voelde.Waarom eigenlijk? Ik lees hier niet echt veel concreets. Behalve dan dat het eigenlijk nooit daadwerkelijk tot een date zou komen. Maar sommigen spreken dat dan weer tegen.