Waarschuwing Lotte, Sociaal, expressief tot genietend met passie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De vraag is: hoeveel van die advertenties zijn van één en dezelfde persoon..

Dat is geen vraag. Zijn allemaal dezelfde persoon. Let op , dag van registratie bij Sexjobs , 6 April 2020.
Daarvoor was ze ook al actief, zeker een jaar of 5 geleden al. Toen was ze ook al 22.
Is zelfs bij me thuis geweest, maar voelde zich niet op haar gemak daar.
Zei ze , en binnen 5 minuten weg!
als ze je app nummer of mail heeft blijft ze contact zoeken voor een date.
Meestal midden in de nacht.
ik zou er ver vandaan blijven.
 

8 adv. verspreid door NL. Geen idee wat dat kost bij SJ maar je kunt maar op 1 woonplaats tegelijk ontvangst doen lijkt me. Steekje los.

Edit: Doe er nog maar 2 bij op SJ. Lokaties in Belgie.
En als je mazzel hebt wat ik laatst zag is dat ze op Texel (den burg) en Maastricht tegelijk was.
Is toch knap? ik denk dat ze met een straaljager gaat ofzo
 
Denk alleen dat het niemand gedekt gaat worden ;)
Toch word ze wel eens gedekt. Als ze je mailadres heeft , stuurt ze wel eens bericht dat ze ergens een avond cardates doet.
Zo ook hier een keer in Zeeland gaf ze een lokatie door ( carpool Oesterdam) .Toevallig kwam ik.daar savonds laat nog langs ,lag de parking bezaaid met condooms en andere troep.
Het blijft een bijzondere vrouw, zo zijn er geen 2. Oorspronkelijk is ze van Tilburg en ze is al zeker 5 jaar 22 jaar oud.
 
Mevrouw is nu niet alleen op whatsapp actief, maar ook op kik werd ik heel random door haar bericht. Wist niet dat er een verband te leggen was tussen kik en whatsapp, of dat het pure toeval is.
 
Waarom eigenlijk? Ik lees hier niet echt veel concreets. Behalve dan dat het eigenlijk nooit daadwerkelijk tot een date zou komen. Maar sommigen spreken dat dan weer tegen.
ik heb haar meerdere malen ontmoet, ze is zelfs bij me thuis geweest, maar ging na 5 minuten weg omdat ze zich er niet goed voelde.
ook een paar keer voor cardate maar konden niet eens worden over de lokatie.
(midden in t dorp Rupchen op klaarlichte dag in een woonwijk) , daarna gingen we naar een.landweg maar wou ze haar auto midden op de weg laten staan omdat ie niet in zijn achtrruit kon( ik denk eerder om.snel weg te kunnen rijden )
Voor mij geen deal.
Hopeloos allemaal
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan