Beeldvorming sekswerkers/wandelaars

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op de radio ook. Ik zat eens in de auto van een maat te wachten. Op de radio was het gunther D. En mensen mochten bellen om reclame te maken voor hun zelf of iets of iemand.

Er belde een dvp om te zeggen dat ze beschikbaar is op die dagen van ... tot...

En gunther D zat bezig mag ik dan zeggen dat je een vuile hoer bent. Vuile hoer. Haar reactie ja hoor ik ben de vuiste hoor van allemaal.

Ik zat daar en dacht het kan niet marginaler en kinderlijker. 🙄
Classic Gunther.

Daar sla je de spijker mee op de kop. Het vergt nogal wat om dat te kunnen accepteren, vooral als ze het werk zelfs nog beoefend.

Welnee, gewoon anders denken. Het is haar werk waarvoor ze salaris krijgt, net als iedereen die een baan heeft.
Zo moet je het bekijken...

Jij werkt toch ook niet gratis?

Buiten dat.. is het ook niet een kleine issue voor mannen dat een vrouw dan veel meer verdiend dan hij? Tenslotte haalt zij in 60 minuten meer geld binnen dan jij in een hele dag 😏

Er komt nog iets bij kijken bij veel (ex) DVPs. Doordat ze zo vaak seks hebben gehad in hun leven is de kans aanwezig dat ze met een partner minder vaak seks hebben. Dit kan ook voor wat frictie zorgen.

Bij mij heeft dat meer te maken dat Cor niet houdt van loerende oogjes en een lap tong die plotseling ergens kan belanden. Ons hondje slaapt bij ons in bed en dat is niet goed voor de seks.
Dus dat is altijd improviseren 😄
Maar dat heeft niets met mijn job te maken.

Vergelijk het met hoe er over de islam wordt gepraat in Nederland. Veel moslims willen wel van de daken schreeuwen hoe vredelievend het er in de gemiddelde moskee aan toe gaat. Maar dat maakt discussies over misstanden binnen islamitisch onderwijs niet onterecht en irrelevant.
sorry hoor maar de Islam is niet vredelievend (misschien de religie op zichzelf wel maar de mensen die erin geloven niet)
nergens worden zoveel aanslagen en moorden gepleegd als in Islamitische landen, nergens vind zoveel onderdrukking plaats van vrouwen, nergens worden mensen nog gestenigd behalve in Islamitische landen, en nergens komen zoveel vluchtelingen vandaan die naar het vredige (vooral Christelijke) Europa willen vluchten.
Ook de vele aanslagen die wij in Europa hebben gehad in de laatste grofweg 20 jaar zijn gedaan door Islamitische geloofsvolgelingen. Ik heb geen boeddhist met een automatisch wapen een concertzaal zien binnenlopen, of met een auto een kerstmarkt zien inrijden met als enig doel zoveel mogelijk "ongelovige" te doden.

Terug
Bovenaan Onderaan