- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- A
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Vandaag eens bij Love & Joy binnen gekeken.
Zou bijna weggaan tot ik deze slanke blonde godin zag zitten.
Doordat ik niet heel erg laat naar huis wou heb ik het bij het standaard vluggertje gehouden.
Begonnen met pijpen (helaas gelijk met rubber), ging heel rustig en voorzichtig alsof ze bang was hem eraf te zuigen ofzo.
Mocht van mij wel wat steviger, daarna cowgirl en nog even missionaris, afgemaakt met de handjes.
Het slappe pijpen maakte ze wel goed met de handjes, ben nog niet eerder zo lekker getrokken door een DVP.
Volgende keer even horen wat voor extras er mogelijk zijn, zit voor mij zeker herhalingsgevaar in.
Zou bijna weggaan tot ik deze slanke blonde godin zag zitten.
Doordat ik niet heel erg laat naar huis wou heb ik het bij het standaard vluggertje gehouden.
Begonnen met pijpen (helaas gelijk met rubber), ging heel rustig en voorzichtig alsof ze bang was hem eraf te zuigen ofzo.
Mocht van mij wel wat steviger, daarna cowgirl en nog even missionaris, afgemaakt met de handjes.
Het slappe pijpen maakte ze wel goed met de handjes, ben nog niet eerder zo lekker getrokken door een DVP.
Volgende keer even horen wat voor extras er mogelijk zijn, zit voor mij zeker herhalingsgevaar in.