Lua en Kerolyn, Lelystad

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bakfietsman

Newbie
8
16/07/23
9
Kerolyn en Chelsea, (Lua)

Review.
Hallo mensen,
Vanavond had ik weer is zin om een keertje een rondje te rijden. Hierbij kwam ik terecht bij de advertentie van Chelsea(Lua) uit Lelystad.
Na via whatsapp van alles besproken te hebben over wat ze wel en niet deed, heb ik om 21 uur een afspraak met haar gemaakt.

De afspraak zou een uurtje duren en hierbij zou ik kunnen douchen vooraf, dit omdat ik van mijn werk afkwam.
Ze gaf aan dat ze ook aan prostaatmassage deed en dat ik bij dates vanaf een half uur, 2 keer mocht klaarkomen.

Ik kwam aan om 20:55, ik stuurde een appje met de vraag welk nummer ze woonde.

10 minuten gingen voorbij. Geen reactie. Ik ging dus, met mijn geile gedrag, zoeken naar een nieuwe dame.

Hierbij kwam ik uit bij Kerolyn, na even met deze dame gechat te hebben, bleek deze dame in dezelfde straat te wonen.

Bij beide dames heb ik gevraagd om foto's en bij beide dames waren het andere foto's.

Vervolgens kreeg ik, een half uur later, een appje van Lua met het huisnummer.

Ik snel naar binnen gegaan, waar ik er achter kwam dat het absoluut niet de dame van de foto's was. Het had er wel kunnen zijn, 10 jaar geleden en heel wat operaties terug.

Lelijke kont, hangtieten en ik schat haar begin 40. Ik toch maar gekozen voor een half uur, omdat ik best wel zin had gekregen.
Ze was uit op geld, heel opdringerig en zeuren dat ik langer moet.
Na betalen kreeg ik te horen dat ik niet mocht douchen. Dus toch maar zo begonnen. Vervolgens wou ze geen prostaat massage doen en ook pijpen deed ze haastig, na een minuutje wou ze al gelijk seks.

Ze ging snel zitten en ging heel vervelend van links naar rechts bewegen, echt niet fijn. Nadat ik dit aangaf vond ze dat ik haar maar moest neuken en ging ze op bed liggen. Nadat ik mn best had gedaan en ik klaarkwam, deed ze zich snel weer aankleden en pakte ze haar telefoon.

Ik heb me vervolgens ook maar aangekleed, want een 2e ronde zat er niet in. In mijn nieuwsgierigheid stuurde ik nog een appje naar Kerolyn, wellicht was die nog in voor een 2e ronde. Maar je raad het al, hierbij ging er een andere telefoon af in hetzelfde kamertje als waar ik al was.

Tijdens het verder aankleden ging de deurbel en zei ze dat ik moest opschieten. Toen ik aangekleed was en klaar was om naar buiten te gaan, stond ik oog in oog met de volgende klant. Niet erg discreet dus


Conclussie:
Kerolyn en Chelsea zijn dezelfde persoon.
De foto's zijn zeer onrealistisch en absoluut niet de dame in kwestie.
Afspraken maken is geen optie, ze zegt overal ja op, om je naar binnen te lokken.

Geen herhalingsgevaar en geen aanrader.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan