Recensie Nora, Mortsel 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

footlover

Stamgast
487
02/05/23
152
22
Extra's
  1. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Anders
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/nora-426
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Wordt al besproken in een WHEM-topic.

Naar aanleiding van de nieuwe foto's, waarop ze een mooiere, bruine huidskleur heeft, toch eens een afspraak gemaakt.

Veel contact via de app, twee keer gebeld. Kwam eerst wat streng over, maar gaandeweg lost dat wel op.
Afspraak telefonisch gemaakt de dag zelf voor 9u 's avonds (als je een uur neemt, wil ze wel "overwerken").

Anderhalf uur op voorhand vraagt ze of ik onderweg ben en of we om half 9 afgesproken. Geappt dat we van 9 tot 10 hebben afgesproken.
Een "OK" volgt.

Ter plaatse heb ik plots een app dat ze om half 9 vraagt waar ik blijf. Telefoon uit de lucht, dus reactie komt niet aan.

Toch maar aangebeld op goed geluk, gebaseerd op de naam op de bel.

Ze dacht eerst dat ik niet meer zou komen, want er zijn zgn veel fakers. Aangegeven dat we duidelijk per telefoon en per app hadden afgesproken, toen was ze het plots "vergeten".

Goed, de date zelf: dame ziet er exact uit als op de nieuwe (betere) foto's. De gevraagde schoenen trok ze snel aan, de pruik van de foto's droeg ze al.

Geeft aan van rollenspellen te houden, maar gaat er toch maar matig in op.
Kan aan het type rollenspel liggen, dat laat ik dan in het midden.

Na een half uur afgetrokken over haar voeten.
Vervolgens verandert ze in een spraakwaterval over haar honden. Ze praat in een kwartier plots meer dan in het vorige half uur.

Aangegeven dat ik nog tijd over heb, met daarop de zeer bevreemdende reactie dat sommigen zelfs twee uur boeken en na een half uur al vetrekken...

Dit komt overeen met de reactie in het WHEM-topic.


Al met al dus een zeer chaotische en ervaring, waardoor er voor mij weinig herhalingsgevaar dreigt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan