Recensie Amira/Analia, Amersfoort 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Japie123

Newbie
5
12/01/24
3
2
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2503245-anal%c3%ada
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vandaag op basis van de foto's naar Analia geweest (toen ik ging heette 'ze' nog Amelia). Geen reviews, dus ik was al achterdochtig. Ik ga normaal twee uur, maar had het geld voor een half uur in de andere zak gedaan. Bij binnenkomst een heel andere dame dan op de foto's (stuk ouder). Ze had wel een vrolijke uitstraling, dus aangegeven dat ik een half uurtje wilde blijven (ik was er toch en was geil).

Behoorlijk stevige dame met een dikke buik en hangborsten. Ze deed wel haar best. De 1e keer gaat bij mij vaak snel (vandaar normaal lange dates), maar ik had ook geen behoefte om te blijven, dus na 15 minuten stond ik weer buiten (werd niks gevraagd over douchen en ik wilde snel weer weg).

Vieze bedoeling binnen en terwijl ik me aankleedde stond zij te praten met andere meiden.

Grote afrader/oplichterij dus.
 
Nu in Apeldoorn e.o.

Foto's zijn van ene Caylin. Een only fans model.
Als het iemand anders is dan op de foto's dan altijd klagen bij Kinky. Bij mij worden de meeste klachten correct afgehandeld en dan mogen de dames nieuwe foto's aanleveren. In dit geval ben ik niet de klant maar ik ga het toch proberen. Scheelt hopelijk weer een aantal mannen een boel frustraties.

Foto 2 is zwaar bewerkt. hier het origineel.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan