WHEM Lucinda Amsterdam, Kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Grappig, ze werkt al een tijdje en dan mag je aannemen dat ze klanten heeft. Maar kennelijk niet van dit mooie forum. Of niemand die het wil delen, dat kan natuurlijk ook! Anyways ben benieuwd. Misschien zelf maar de stoute schoenen aantrekken. Ik ben over twee weken weer in Amsterdam denk ik.
 
Grappig, ze werkt al een tijdje en dan mag je aannemen dat ze klanten heeft. Maar kennelijk niet van dit mooie forum. Of niemand die het wil delen, dat kan natuurlijk ook! Anyways ben benieuwd. Misschien zelf maar de stoute schoenen aantrekken. Ik ben over twee weken weer in Amsterdam denk ik.
Ben je stiekem nog geweest? Bedankt.
 
Bij sommige foto's lijkt het of haar hoofd wat vreemd op haar lijf zit en de nek een beetje mist. Zal toch geen foto shop zijn? Op andere foto's lijkt het weer mee te vallen……….
 
Laatst bewerkt:
Heel scherp, gaat verder dan "tweederangs detective werk". Dit geeft hoop inderdaad. Aan de stopcontacten en dergelijke te zien is het ook een lokatie Nederland.

Blijft wel vreemd dat er niets over de dames bekend is. Lucinda adverteert al heel lang en plaatst de advertentie ook frequent omhoog.

Bedankt!
 
Heel scherp, gaat verder dan "tweederangs detective werk". Dit geeft hoop inderdaad. Aan de stopcontacten en dergelijke te zien is het ook een lokatie Nederland.

Blijft wel vreemd dat er niets over de dames bekend is. Lucinda adverteert al heel lang en plaatst de advertentie ook frequent omhoog.

Bedankt!
Thanks, ik denk dat ik komende vrijdag de sprong in het diepe neem; hield de boot tot nu toe af omdat ik 200 wel erg veel vond, maar salaris valt ruim uit deze maand vanwege Black Friday dus ik kan het lijen 💰
 
Ook samen met een vriendin in een gezamenlijke link. Wel weer onder een andere naam, terwijl haar oude en eigen link ook nog actief is.

 
Hmm, opmerkelijk. Ik zag haar laatst toen ik op bezoek was bij haar huisgenoot. Er werd nog gevraagd of ik interesse had in een trio, Gelukkig er niet op in gegaan, want Lucinda is niet mijn type en ik zag haar pas aan het eind van mijn bezoek. Maar de dame die ik bezocht lijkt niet op de vriendin in die advertentie. Ik kreeg niet de indruk dat er nog meer dames in huis aanwezig waren.
 
Tussen bericht #9 en #10 van dit draadje is overigens een bericht verwijderd. Geen idee waarom want er is geen onvertogen woord gevalen. Daar werd namelijk de naam van een dame genoemde waar ze samen mee zou ontvangen genoemd en ik was benieuwd of dit dezelfde dame was als ni in de link hierboven. Dat is nu helaas niet meer duidelijk……

@StingerMissl was dit dezelfde dame?
 
Tussen bericht #9 en #10 van dit draadje is overigens een bericht verwijderd. Geen idee waarom want er is geen onvertogen woord gevalen. Daar werd namelijk de naam van een dame genoemde waar ze samen mee zou ontvangen genoemd en ik was benieuwd of dit dezelfde dame was als ni in de link hierboven. Dat is nu helaas niet meer duidelijk……

@StingerMissl was dit dezelfde dame?
Ze ontving eerder met twee andere dames in ogenschijnlijk hetzelfde huis, maar ik weet niet of hun ads nog online zijn. Die Noa met wie ze trio zegt te doen was niet een van hen volgens mij.
 
Toen ik haar zag had ze een groen lingerie setje aan (in een oudere foto serie was dit setje te zien inmiddels is het uit de advertentie verwijderd). De foto's kloppen verder wel en geven een goed beeld.
Ik bezocht haar toenmalige huisgenootje voor een uurtje en Lucinda had in die tijd een klant die hooguit 20 minuten binnen was. Ik hoorde haar nog een keer hard "Oh baby!" roepen. Dame werkt met een booker. Er was nog wat discussie over de booker omdat de dame die ik bezocht bepaalde handelingen niet wilde doen die volgens de booker geen probleem waren. Dat zegt natuurlijk niet per definitie iets over Lucinda, maar is iets om in gedachte te houden.
 
Laatst bewerkt:
Onderstaand een nieuwe link.

Dame is na afwezigheid en, ik dacht een verblijf in Den Bosch, weer in Amsterdam geland. Naam wijzigt regelmatig, maar deze lijken dan steeds wel weer een beetje op elkaar.
De link wijzigt ook vaak maar eerder deze week werd de oude link voor Den Bosch nog wel gebruikt.

Al met al niet heel duidelijk en ook nog geen duidelijke ervaringen maar duikt toch regelmatig op en heeft wel iets………

 
Het groene setje is ook weer terug in de foto's. Die foto is ook in het appartement gemaakt waar ik haar zag. In mijn herinnering was ze wel wat dikker.
 
Helaas nog meer slecht nieuws.

 
Helaas nog meer slecht nieuws.

Nu een booker die misbruik maakt van de advertentie als ik het goed begrijp?
Vorig jaar was ze dus wel echt hier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan