Recensie Lucky, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mustogoz

Stamgast
342
15/09/22
138
43
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5592104-lucky
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren maar eens zin in een Aziatische milf......meestal is het een gok of het wat is.
Bij Lucky kon ik snel terecht en reed richting ZO in de buurt van de Arena waar allemaal studentenflatjes zitten.
Hokjes van 30m² dat omgebouwd is tot kleine kamertjes.....als student heb je ook niet meer nodig.
Lucky is de dame uit de foto`s, leeftijd klopt ook wel ongeveer, communicatie ging dus over de vertaal app.
Ze spreekt geen woord Engels maar wel Spaans wat ik een beetje kan spreken.

Vooraf moet je je even wassen in een nette schone douche met vooradige schone handdoeken, helaas wel eens anders meegemaakt.
Lucky houd dus wel van de hygiëne.
Afgesproken voor een half uur, en de 100 euros vooraf afgetikt.

Op bed begon ze met likken aan de mootje en vervolgens de jongeheer met veel spuug, helaas geen deepthroat maar wel tegen haar huigje zo`n beetje.

Tijdens pijpen laat ze vingeren helaas niet toe, enkelt een beetje aaien over de clit en niet verder. Ze heeft grote tepels waar je lekker aan kan zuigen, borsten vielen een beetje tegen.

Condoom er overheen en het een en al voelde mij te strak aan wat penetreren ongemakkelijk ging,
tegen 50 euro extra mocht het z.c. daar onderhandeld ze verder niet over, en intern doneren mocht ook niet daarbij.
Ik ben expliciet tegen bare maar wou ook graag klaarkomen, dus toch maar ingestemd om het te toen z.c.
Nu ging het wel lekkerder en heb haar diverse posties kunnen nemen.

Na het klaarkomen werd de boel schoongemaakt en een softmassage gekregen en de tijd netjes volgemaakt.

Heerlijk een douche genomen en voldaan richting de Mac gereden in de buurt.

Herhaling zal er niet komen omdat ik een dvp bijna nooit voor de tweede of derde keer bezoek, het geeft mij een kik om steeds wat anders te proberen, als
je van Aziatisch houd kan ik haar wel aanraden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan