Recensie Lucy, Amstelveen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

woppie79

Wandelaar
33
29/12/21
20
2
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/2391413-lucy#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag na 10 jaar weer eens een bezoekje gebracht aan een DVP. Was wel weer een beetje spannend dus een Camagra ( werkte trouwens goed bij mij ) erin gegooid en naar Lucy gegaan. Afspraak via de app ging supersnel en vlekkenloos.

Aangekomen op de afspraak kwam ik in een appartement met meerdere Aziatische dames terecht. Lucy stond er ook maar ik moest toch echt wel heel goed kijken of zij de juiste was! Je kunt er denk ik wel een jaar of 15 bij optellen en haar uiterlijk kwam daarom niet overeen met de foto`s uit haar advertentie.

Ze sprak geen woord Engels dus deed alles via een vertaal app, op zich helemaal prima. Tongzoenen deed ze overtuigend perfect! Ondanks dat ik een schurfthekel aan condooms heb heb ik er toch voor gekozen om met condoom te neuken om eventuele schade op het thuisfront te beperken ;) En inderdaad vond ik dat helemaal ruk... Ik kon neuken wat ik wilde maar kwam gewoon niet klaar, ik voelde te weinig. Ze had er op een gegeven moment twee handen bij gehaald maar ook dat werkte helaas niet. Het vreemde is dat ze mijn penis te groot vond maar dat ik daar zelf weinig van merkte. Ik denk dat dit komt door het condoom :( Uiteindelijk heeft ze het condoom eraf gehaald en is ze verder gegaan met rukken en pijpen totdat ik uiteindelijk tot een hoogtepunt kwam. Die was dan wel weer superlekker gelukkig.

We waren na 25 minuten klaar en ik had dus nog een half uur over. Ze stelde voor om de rest van het uur te vullen met een lekkere massage. Dit deed ze echt heel goed. Niet dat geaai maar echt hard masseren, dat vond ik echt een super afsluiting aangezien een 2e ronde er voor mij ook niet in zou zitten en dit volledig uit haarzelf kwam.
 
Laatst bewerkt:
En mag vingeren en beffen? Alles inbegrepen?
Ik heb wel gevingerd maar beffen heb ik niet gedaan dus dat durf ik niet te zeggen. Met of zonder condoom neuken was bijvoorbeeld geen prijsverschil maar dat durfde ik echt niet aan, hetzelfde geldt overigens ook voor PCZ en tongzoenen ( heel veel en heel lang ook ) dat kostte ook niets extra.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan