Recensie Lucy, Brasschaat 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Weric

Stamgast
493
25/03/23
8.129
5
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/lucy-masseuse.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb gisteren een bezoekje gebracht aan Lucy in Lille en dat was voor mij de eerste ontmoeting met haar en dus meteen toch ook wat spannend.

De voorafgaande communicatie verliep op een vlotte, aangename manier via Whatsapp wat dus toch al redelijk bemoedigend was.
En dat bleek ook te kloppen toen ik ter plaatse was, ik werd begroet door een lieve, vriendelijke en relaxte dame. Een fijne, warme ontvangst door een aantrekkelijke vrouw met een prachtig lichaam, ik was héél aangenaam verrast.

Maar ik kwam dus wel voor een massage en die was, kort en bondig gezegd, echt heel goed. Je merkt al heel snel dat ze over echt goede massage-skills beschikt, geen gewrijf maar een echt degelijke massage. Voor het omdraaien begon ze al wat explicieter te teasen om dan over te gaan naar een fijne b2b, heel aangenaam. Daarna heb ik kunnen genieten van een mooi opgebouwde penismassage waarbij zij zich tussen je benen nestelt zodat je ook mooi uitkijkt op haar prachtige lichaam en haar sprekende ogen waarmee ze je heel verleidelijk glimlachend aankijkt terwijl ze je op een fijne manier stimuleert tot je het niet langer kan houden.

Een toffe en vlotte babbel voor en na (niet tijdens want ik heb het graag stil maar dat moest ik haar zelfs niet vertellen want ze voelde dat zelf perfect goed aan), douche voor en na, dit was helemaal af op alle gebied.
En om het kort samen te vatten: ik heb hier heel erg van genoten, je hoopt altijd dat het goed zal zijn, wel, dit was heel goed, beter dan ik in gedachten had.

Lucy gaf ook nog wat info mee, tot nu toe gaf ze week om week afwisselend massages in Brasschaat en Lille maar vanaf volgende week zal ze nog uitsluitend in Brasschaat werkzaam zijn.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan