Beffer2025
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 2,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Biseks
- Klaarkomen in mond
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmas-angels-airco-in-de-kamers.html
- Totale kosten (in euro)
- 270
Het moest er van komen om van deze trio promotie te genieten. Een trio is al geleden van mijn studenten tijd toen ik gedurende een jaar met 3 meisjes op kot zat.
Zware week (Jana (viel tegen), Candy, Rosyo (middelmaat) en Lucy&Candy) met als perfecte afsluiter dit trio. We mochten iets vieren: 1 jaar wandelen
Jenny terug als gastvrouw en ze was nog aan het ontbijten na de schoonmaak
.
Eerst kwam Lucy, wat afstandelijk, maar o boy hoe positief evolueerde dat gedurende de date. Mede doordat Candy meteen liet blijken dat het top ging worden en complimenten gaf over mijn goed karakter en intelligentie. Zalige dame die Lucy. En wat een mooie lange benen
. Ga ze zeker nog 1To1 daten.
Samen een wasje van de intieme delen, Candy niet, en er direct aan begonnen
Naast het
staande knuffelen
, strelen en volop tongzoenen
. Lucy was meteen in overdrive, verschoot ervan, Candy zoent altijd volop. Lekker met drie tongen door elkaar. Lucy zoende ook mijn lichaam en hield constant mijn piemel hard.
Candy was weer snel
, liet de dames naast elkaar op de rand van het bed liggen en befte ze afwisselend. Ondertussen zoende en streelde ze elkaar maar vergaten mij zeker niet. Af en toe naar boven om afwisselend de dames te tongzoenen
.
Lucy mocht ik ook vingeren. Candy heeft een krasje van een nagel en momenteel dus niet, waardoor duidelijk was wie eerst klaar ging komen. Lucy dus. Wat een heerlijk nat en fris poesje. Candy iets minder fris maar altijd heet.
Weer volop tongzoenen
met 3, beide wisselde bij het pijpen
en de teelballen verwennen, terwijl de andere streelde en tongzoende. Lucy kan lekker en deep slurpen.
Dan Candy beffen, vroeg aan Lucy om over te nemen en te tonen hoe Candy het wil. Ze stopte af en toe om mij weer volop te tongen, weet niet wat haar bezielde. Ondertussen bleef Candy lekker pijpen en mijn teelballen verwennen. Dan befte we Candy samen. Ze liet vaginale winden.
Had bijna constant Lucy haar
je vast…en dat bleef maar kletsnat
, net als Candy, dus ik befte Lucy opnieuw tot een orgasme. Misschien iets teveel aandacht voor Lucy maar ze was nieuw voor mij, bloedmooi en geil.
Even iets drinken en met de handdoek ons zweet afdrogen. Leuke babbel, mopjes en lachen.
Tijd voor een nieuwe pijpronde.en het werd nog passioneler en verdomd heet
! Terwijl Lucy aan het pijpen was ging Candy telkens Lucy fake neuken.
Liet ze opnieuw naast elkaar liggen op de rand van het
en penetreerde ze afwisselend, van het ene gaatje naar het andere en visa versa. Af en toe wat beffen tussenin, altijd een borst in de hand en 1 van de twee tongzoenen
. Geil en heet! Lucy vroeg mijn warme sperma en kreeg het terwijl Candy mij fake neukte. Klein strak kutje maar de 16 cm ging vlot naar binnen. Mijn teelballen explodeerden
.
Effe rusten, drinken, praten en lachen.
De dames gingen mij een 4 hands, massage geven maar daar kwam weinig van in.
. Iemand had altijd wel mijn pik in haar
en de poesjes bleven verwend. Candy genoot van spelen bovenop haar clitoris. Zat als volwaardige deelnemer tussen hun passie.
De twee dames gingen dan samen voor het verwennen van mijn penis. Liet Lucy daarna rechtstaan op het bed zodat ik haar kletsnatte poesje weer kon likken
. Yep, bingo. Op hetzelfde moment zoog de liggende Candy zo hard dat ik haar mondje volspoot met mijn
.
Ze vroeg om te cum swappen maar liet dat passeren.
Ondertussen was de bel beneden afgegaan maar wij bleven strelen, tongen, zoenen
en praten.
Uiteindelijk kwam Jenny op de deur
kloppen om te zeggen dat we over de tijd waren. Nog een lekker wasje met Lucy.
Het voelde constant dat ik mocht genieten van de liefde tussen deze dames. Een koppeltje dat al vijf jaar samen is. Bedankt doorvoor! Wat een eer! Candy is het butch type, je moet vragen wat je wil. Lucy neemt het meest zelf initiatief.
Vroeg hoelang ze hier nog samen bleven. Lucy zei dat ze weldra apart naar Temse gaat.
Gracias chicas, fue maravilloso. Estoy enamorada de su hermoso amor.

Ps: Lorena Manuela zou volgende week terug arriveren.
Als ik van een dame het whatsapp nummer heb stuur ik de link altijd door, moest er iets zijn waar ze fundamenteel een probleem mee hebben.
Zware week (Jana (viel tegen), Candy, Rosyo (middelmaat) en Lucy&Candy) met als perfecte afsluiter dit trio. We mochten iets vieren: 1 jaar wandelen

Jenny terug als gastvrouw en ze was nog aan het ontbijten na de schoonmaak

Eerst kwam Lucy, wat afstandelijk, maar o boy hoe positief evolueerde dat gedurende de date. Mede doordat Candy meteen liet blijken dat het top ging worden en complimenten gaf over mijn goed karakter en intelligentie. Zalige dame die Lucy. En wat een mooie lange benen

Samen een wasje van de intieme delen, Candy niet, en er direct aan begonnen
Naast het

Candy was weer snel

Lucy mocht ik ook vingeren. Candy heeft een krasje van een nagel en momenteel dus niet, waardoor duidelijk was wie eerst klaar ging komen. Lucy dus. Wat een heerlijk nat en fris poesje. Candy iets minder fris maar altijd heet.
Weer volop tongzoenen

Dan Candy beffen, vroeg aan Lucy om over te nemen en te tonen hoe Candy het wil. Ze stopte af en toe om mij weer volop te tongen, weet niet wat haar bezielde. Ondertussen bleef Candy lekker pijpen en mijn teelballen verwennen. Dan befte we Candy samen. Ze liet vaginale winden.
Had bijna constant Lucy haar

Even iets drinken en met de handdoek ons zweet afdrogen. Leuke babbel, mopjes en lachen.
Tijd voor een nieuwe pijpronde.en het werd nog passioneler en verdomd heet

Liet ze opnieuw naast elkaar liggen op de rand van het

Effe rusten, drinken, praten en lachen.
De dames gingen mij een 4 hands, massage geven maar daar kwam weinig van in.

De twee dames gingen dan samen voor het verwennen van mijn penis. Liet Lucy daarna rechtstaan op het bed zodat ik haar kletsnatte poesje weer kon likken

Ze vroeg om te cum swappen maar liet dat passeren.
Ondertussen was de bel beneden afgegaan maar wij bleven strelen, tongen, zoenen

Uiteindelijk kwam Jenny op de deur

Het voelde constant dat ik mocht genieten van de liefde tussen deze dames. Een koppeltje dat al vijf jaar samen is. Bedankt doorvoor! Wat een eer! Candy is het butch type, je moet vragen wat je wil. Lucy neemt het meest zelf initiatief.
Vroeg hoelang ze hier nog samen bleven. Lucy zei dat ze weldra apart naar Temse gaat.

Ps: Lorena Manuela zou volgende week terug arriveren.
Als ik van een dame het whatsapp nummer heb stuur ik de link altijd door, moest er iets zijn waar ze fundamenteel een probleem mee hebben.
Laatst bewerkt: