Recensie Luiza - Genk 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AvgBanana

Wandelaar
63
28/09/21
50
12
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/quickly-queen-of-blowjob-anal-19-years-real.html
Totale kosten (in euro)
150 + 50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Aan de hand van de geverifieerde foto's (Op de foto's staat ze er op met een glimlach.) en de 2 video's zin gekregen in deze jonge dame.
Vlot afgesproken met sms en telefonisch hoorde ik al dat Engels moeilijk ging zijn.
Bij aankomst op de parking heb ik haar gebeld en moest ik nog 10min extra wachten. Gelukkig is het een parking achter het huis.
Kreeg kamernummer door en vol goesting naar binnen gewandeld waar opeens de huisbazin buitenkwam om haar hond uit te laten en ze vroeg meteen waarvoor het was. Ik zei het kamernummer en ze wees me in de juiste richting.
Ik klopte op de deur en de deur ging open en ik zag een donkere kleine, fijne gedaante. De kamer was zo donker dat mijn ogen tijd nodig hadden om te kunnen zien of zij het wel was. Ik ging binnen en probeerde een babbeltje te slaan, maar het antwoord was: sorry, no english. Mijn ogen waren eindelijk aan het wennen en het was inderdaad de jongedame van de foto's, maar van een glimlach geen sprake. Google translate bovengehaald en ik kreeg een "money, shower" terug. Ik had al meteen minder zin, maar wie weet is de service nog wel goed.
Na de douche op bed gaan liggen, ze kleedde zich uit en probeerde mijn jongeman recht te krijgen door er wat aan te trekken en sleuren. Jasje errond en dan pas een ietwat degelijke bj. Ik probeerde te vragen voor een 69, maar er mocht niet aan haar poesje gelikt worden, stond ook niet in haar service, dus ik drong ook niet aan. Ze pakte het glijmiddel en bereed me. Na een paar seconden moest ik het werk doen en ik dacht dat we doggie gingen doen, maar niks is minder waar. Ze ging plat liggen op haar buik. Ik heb haar nog even gerimd, want dat mocht wel en moet wel zeggen dat ze proper was.
Heb haar vaginaal en anaal genomen, maar ik was niet gekomen om een pladijs te neuken. Ik heb haar gevraagd om om te draaien wat ze gewillig deed, maar elk ander standje was niet mogelijk: enkel pladijs en missio. Heb het rubbertje dan volgespoten in missio en meteen een douche genomen.
Ik ging op het bed liggen en ze ging gewoon naast mij op haar knieen zitten en ging gewoon mijn benen strelen. Ik heb haar dan maar aangemaand voor een massage en hoopte dat die op iets ging trekken, maar gewoon de koude gel op mijn rug en benen en wat open wrijven. Hier en daar een kneepje en werd gebruikt als een boksbal (ik denk dat een kleuter mij nog harder slaat dan haar).
Teleurgesteld weer vertrokken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan