Recensie Renata Braz/Jade, Maasmechelen (Voorheen Hasselt) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 9719

Wandelaar
54
23/03/22
28
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/prive-with-air-conditioning-discreet-parking-free.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Misschien wel de slechtste date die ik tot nu toe gehad heb.
Ze leek nog wel semi-enthousiast toen ze de deur open deed, maar dat veranderde toen ze haar geld kreeg.
Spreekt ook geen letter engels, communiceren ging nauwelijks.

Van de dingen die ze adverteert doet ze vrijwel niets, alleen direct condoom om lul en zo een beetje half pijpen.
Ze zei op whatsapp dat anaal inbegrepen was, maar dat heb ik uiteindelijk zelfs niet gevraagd.
Daarna kwak glijmiddel erop en neuken in missionaris, enige semi goeie moment, tot ik haar probeerde te kussen.
Ze werd echt enorm kwaad en begon mij met de keel te pakken, toen ik zei wat? zei ze niets en deed teken dat ik verder moet doen.

Nog tevergeefs geprobeerd om haar doggy te neuken, maar het kwaad was geschied: ik was totaal niet meer in de mood.
Ze wou niet meer pijpen, alleen proberen om mij zo snel mogelijk klaar te trekken, maar hij was slap en ging niet meer omhoog.
Uiteindelijk na 15 min beslist mn kleren terug aan te doen en zonder veel woorden afgebold.

Zeker wegblijven...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien wel de slechtste date die ik tot nu toe gehad heb.
Ze leek nog wel semi-enthousiast toen ze de deur open deed, maar dat veranderde toen ze haar geld kreeg.
Spreekt ook geen letter engels, communiceren ging nauwelijks.

Van de dingen die ze adverteert doet ze vrijwel niets, alleen direct condoom om lul en zo een beetje half pijpen.
Ze zei op whatsapp dat anaal inbegrepen was, maar dat heb ik uiteindelijk zelfs niet gevraagd.
Daarna kwak glijmiddel erop en neuken in missionaris, enige semi goeie moment, tot ik haar probeerde te kussen.
Ze werd echt enorm kwaad en begon mij met de keel te pakken, toen ik zei wat? zei ze niets en deed teken dat ik verder moet doen.

Nog tevergeefs geprobeerd om haar doggy te neuken, maar het kwaad was geschied: ik was totaal niet meer in de mood.
Ze wou niet meer pijpen, alleen proberen om mij zo snel mogelijk klaar te trekken, maar hij was slap en ging niet meer omhoog.
Uiteindelijk na 15 min beslist mn kleren terug aan te doen en zonder veel woorden afgebold.

Zeker wegblijven...
Bedankt man, je hebt me weer een hoop geld bespaard. Heb getwijfeld om te gaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan