Recensie Lulu, Ermelo (voorheen Petten, Heerhugowaard) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GeileKlaas

Vaste klant
Forumpionier
196
09/07/21
208
42
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/heerhugowaard/8808207-lulu
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag had ik mijn zinnen gezet op Lulu :D Had met haar even geappt, hoe laat of ik er zou zijn..... ze wilde graag dubbel dubbel check of ik wel kwam en ook op tijd, afijn, ze zal wel een slechte ervaring hebben met telaatkomers, die de planning in de war schoppen of zoiets:eek: Ik richting Amstelveen gereden (zelfde locatie waar Yuki Yuki ook zat), ja daar zat ze vandaag maar als ik de advertentie moet geloven nu Heerhugowaard, dus dit er maar boven gezet...
Toen ik in Amstelveen aankwam, was ik nog ruimschoots binnen de afgesproken tijd, onderweg kreeg ik zelfs nog appjes of ik er bijna was etc... afijn, ikke appen dat ik er was, nou je kunt het al raden, geen reactie 0,0 mmmmm hier kreeg ik geen fijn gevoel van! paar keer geprobeerd te bellen maar uiteindelijk richting intercom gelopen en op het belletje gedrukt, en ja hoor de deur werd open gedaan? gelukkig!! Ik naar boven, naar Lulu, althans dat was het plan, toen de deur open stond, zag ik een andere dame in de deuropening staan, zij gelijk voor me uit de slaapkamer in en mij vragen wat ik wilde:D nou ja, ik wilde Lulu, maar dit was een andere dame, afijn, die griet de slaapkamer weer uit (ze doen eerst of ze je niet begrijpen, of ze begrijpen je echt niet OMG) en daar kwam Lulu aan, geheel aangekleed met haar dagelijkse outfit met winterjas, pffffffff, ze begreep me niet, kon geen woord engels, en via translate op haar telefoon gaf ze aan, dat ik maar voor haar vriendin moest kiezen want zij ging net weg!!! OMG, ik gaf aan voor haar te zijn gekomen en me niet met een kluitje het riet liet insturen, nou daar ging ze weer, en kwam later half naakt de slaapkamer weer in... Ze viel me best wel tegen, heb het idee dat ze een paar zwangerschappen heb gehad, met als resultaat een ietwat dikke buik en slappe tieten :eek: Ik ook toch maar snel uitkleden, had alles nog maar eff aangehouden....ze pakte me gelijk op de mond en vond haar niet heel fris uit haar mond ruiken, dus dit maar snel afgebroken, haar aangegeven dat Klaas een blowjob wilde:) Had nog geprobeerd om die tepels te zuigen maar dat was allemaal te gevoelig, nou hop, dan maar pijpen, nou dit was t ook niet, werd er niet super hard door in ieder geval! Dit duurde maar kort en het rubbertje ging erom.. nou dan maar knallen hahaha, nou het kutje was ook niet heel fijn, teveel glijmiddel in combinatie met een te strakke kabouter condoom, gvd, dit ging em niet worden, vroeg haar of ze weer wilde pijpen, ja was goed, maar het was wat hard en wederom werd ik niet geil van haar... uiteindelijk weer een kabouter rubber erom en weer neuken, ik moest en zou klaarkomen:D nou gelukkig lukte het! Haar gevraagd om een massage, nou dat deed ze prima, wel veel olie hahaha heel veel olie:cautious: dit duurde een minuut of 10, ze stopte en vroeg of het goed was dat we stopten want ze moest weg ,OMG, nou snel die douche in om die olie weg te spoelen, en aankleden maar! Afscheid genomen en na 45 minuten huiswaarts gekeerd, ja en had voor een uurtje betaald:cautious: was best blij dat ik weg was eigenlijk, t voelde niet goed!! Ze bood overingens wel excuses aan dat ze snel weg moest, heb het maar gelaten,, voor mij geen herhalingsgevaar met deze dame:cautious: mijn vorige date op hetzelfde bed met Yuki was zo fijnnnnnn,die zal ik zeker weer bezoeken als ze terug is
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan