WHEM Luna Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had haar al eerder voorbij zien komen dus ik dacht, ik trek mijn stoute schoenen aan en ga eens kijken. De foto's zijn zeer aantrekkelijk en in whatsapp toont ze haar gezicht, wat ook niet onaantrekkelijk is.

Gelukkig waren het mijn stoute hardloopschoenen want ik werd naar een Achenebbisj buurtje in Lelystad geleid waar 1 huis mij vrijwel onmiddellijk opviel. Letterlijk een bouwval met een scheef dakje boven de deur en kapotte ramen in verrotte kozijnen. Daar kan niemand wonen, dacht ik nog. Maar toen ik het huisnummer kreeg was dat precies de plek waar ik naartoe moest :eek:

Maar goed, ik ben nog naar de voordeur gelopen. Geen bel en toen ik mijn hand naar de deur bracht om aan te kloppen, bromde er een mannenstem achter de deur iets wat ik niet kon verstaan. Het leek erop dat hij Luna riep maar ik wilde het niet meer afwachten. Wat een creepy plek zeg. Ik heb rechtsomkeert gemaakt, ben terug naar de auto gerend en weggereden. Ik zag nog net een verschrikt gezicht achter het voordeurraampje verschijnen. Op dat zelfde moment begon ze in whatsapp te typen maar dat bericht heb ik niet meer afgewacht. Meteen de block erop.

Ik zit me nu werkelijk af te vragen of er mannen zijn die daar wel naar binnen zouden gaan. Ik vraag mezelf ook af waarom ik überhaupt nog naar de voordeur ben gelopen. Al het mooie uit de foto's waar ik naar uitkeek was in één klap weggevaagd door de aanblik van dit krot.
 
Ik ben een vorige periode toen ze in Almere ontving bij haar geweest 2x zelfs op 2 verschillende locaties in Almere. Beide plaatsen waren schoon. Ik herinner me zelfs 1 hele mooie ontvangstlocatie. Nu zag ik dat ze een hele tijd in Groningen was en nu in Lelystad. Voor mij veel te ver weg. Maar de dame zelf is het bezoeken zeker meer dan waard.
 
Thanks. Dat vermoedde ik ook al een beetje. Nou, dan zal ik haar unblocken en mijn excuses aanbieden voor het wegrennen. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand het aandurft om daar naar binnen te stappen. Ik hoop maar dat ze dat begrijpt.
 
Volgens mij is het voor die dames ook vaak een verassing in welk huis ze terechtkomen. Dus dat kan meevallen en in dit geval tegenvallen qua locatie.
 
Ik denk dat zij, net als ik, heel gemakkelijk nog had kunnen weglopen bij de aanblik van zo'n woning. Kennelijk is de nood dan toch wel heel erg hoog en zijn de financiën beperkt. Ze had beter naar een hotel kunnen gaan om van daaruit een betere plek te zoeken.
 
Oke, inmiddels contact gehad met de dame en mijn verontschuldigingen aangeboden. Ze kon zich volledig vinden in mijn gedachte alhoewel ze het op prijs had gesteld als ik haar ter plaatse nog even te woord had gestaan via whatsapp. De binnenzijde van de woning schijnt best oke te zijn en de man die ik hoorde was de eigenaar en verhuurder van het pand.
Enfin, ze vertrekt zondag en weet nog niet wanneer en waar ze dan weer terugkeert. Ik denk inmiddels dat je haar prima kunt bezoeken. Alleen even door de buitenkant van het pand heenkijken 😇
 
ik kan me de reactie van @Nobother wel voorstellen.

De ad op kinky staat onder het kopje ero massage en daar wordt voornamelijk in de tekst ook over geschreven. Maar ze bied ook intiem aan en daar is de prijs van 150 eur/uur ook naar. Had eigenlijk een lagere massage prijs verwacht en dan een extra voor de intiem service. Vraag me dan af waar ze echt naar op zoek is; massage klanten of die intiem zoeken.

Zelf vind ik de 150 teveel voor alleen de massage.
 
Ze zit nu in Sittard. Ik heb haar gecontacteerd en ze vraagt nog steeds 200 euro. Erg veel geld. Ik heb paar vragen gesteld hoe of wat. Op geven moment zei ze dat ik te veel vragen stelde en blokte ze me? Nou als ik 200 euro voor 1 uur massage moet betalen dan wil ik wel even navragen wat ik precies krijg ervoor.
 
Ze zit nu in Sittard. Ik heb haar gecontacteerd en ze vraagt nog steeds 200 euro. Erg veel geld. Ik heb paar vragen gesteld hoe of wat. Op geven moment zei ze dat ik te veel vragen stelde en blokte ze me? Nou als ik 200 euro voor 1 uur massage moet betalen dan wil ik wel even navragen wat ik precies krijg ervoor.
Op haar profiel staat dat ze 150 vraagt. 30 extra voor intiem. Kon ze die 200 niet uitleggen? Of vroeg je iets specifieks?
 
Groningen kan wel uit de titel. Deze dames reizen veel van stad naar stad.


Jammer dat ze zover weg zit voor mij. Anders was ik haar weer gaan zien. Op zeker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan