Recensie Luna, Breda 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jack Off

Wandelaar
84
20/08/22
71
11
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/7773641-luna#photos
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Op zondag, als de toppers aan het rusten zijn, Kinky geraadpleegd.
De advertentie leek mooi, een open gesperd kutje, mooie billen, en in de mogelijkheden stond beffen, vingeren en squirten.
Dan denk je: iemand die squirt, komt klaar... Dan ben je tenminste samen bezig met genieten van seks.
Mooi op tijd bij de afspraak, en dan volgt het spel: adres met 3 huisnummers, dan sta je daar, een hoop whatsappen en verwarring (haar Engels was niet heel goed) facetime, nog eens verwarring en dan ben je zo een kwartier bezig om alleen maar binnen te komen.
Binnen gekomen naar een soort studentenkamertje gebracht, er paste 1 bed in en een bureau, en het lag vol met rotzooi. Wassen was niet mogelijk, ik was al fris gedoucht , maar van haar weet ik het niet.
Afijn... ik had aangegeven 45 minuten te willen, en als het bevalt een uur, maar ze kon niet wisselen en betaalde ik dus een uur.
Uitgekleed en op bed: er werd meteen een condoom gepakt en tijdens het pijpen erover heen geschoven . Tegenvaller. Daarna zo gepositioneerd met de benen stijf dicht dat je nergens bij kon. Maar dan ook echt nergens. Na een paar minuten ging ze op mij liggen en schoof hem in haar geglijmiddelde gleuf. Toen begon bij mij het spek te stinken. Even twerken en klaar. Zoenen deed ze niet, maar dat was niet erg, ze stonk naar een kruidige maaltijd uit haar mond. Toen ik na veel fantaseren klaar was, werd de rubber verwijderd en kreeg ik een papiertje om mij schoon te maken. Toen moest ik mij omdraaien en werd mijn rug ingesmeerd met bodylotion. Meer kan ik het niet noemen.
Na dit debakel kon ik mij weer omdraaien voor de volgende ronde. En dacht ik even: nu gaan we los, ze deed weer een condoom om mijn slappe pik en begon er aan te zuigen. Ze wilde eigenlijk hetzelfde van de eerste ronde herhalen. Maar nu werd ik een beetje kriegel. Ik dacht : ik wil eigenlijk weg, maar krijg mijn geld toch niet terug, dus heb ik haar ervoor laten werken. Telkens als ze wilde stoppen met pijpen, zei ik dat ze door moest gaan. Zo heeft ze het laatste kwartier vol gezogen.
De foto's van haar lekkere poes: die heb ik live niet gezien, de benen bleven dicht. Squirten? In my dreams... Wat ze zegt te doen, het zijn allemaal leugens. Ze is 20 kg + dan op de foto's, het is er niet fris en ze pakt je geld.
Voor €150 had ik hem tussen de draaideur van de Bijenkorf kunnen steken, en daarna genieten van een goed restaurant.
De twee sterren krijgt ze voor de inzet.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan