Recensie Luna - Etterbeek 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Headset

Wandelaar
48
07/09/25
44
23
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/jeune-et-belle-femme-nymphomane-chinoise.html
Totale kosten (in euro)
150
Normaliter heb ik het niet voor Aziatische vrouwen, maar ik had nog iets op mijn to-do list staan, en dat was een Aziatische anaal nemen.

In een ver verleden dit ook al eens geprobeerd in Mechelen, maar dat was zó tegen gevallen dat ik er al helemaal geen zin meer in had , en met meerdere rondreizende Aziatische circussen en fakers in het achterhoofd, heb ik enorm lang getwijfeld om deze te bezoek.

Wel, ik heb er geen seconde tijd van gehad !

Adres doorgekregen, voor mij gekend in de regio daar.

Afgesproken 150€, inclusief anaal voor 30minuten.

Bij het binnengaan - wat toch "spannend" was met de fakers etc in het achterhoofd - was ik verbijsterd. Het was écht de dame van de foto's !

Ik ben sowieso niet goed in leeftijden schatten, maar ik denk de opgegeven leeftijd zal er niet ver naast zitten.

Ik nam eerst een douche, en bij het terugkomen in de kamer stond ze me op te wachten, naakt, met haar behaard poesje 😁.
Haar borsten hangen wel, maar zijn geen theezakjes. Er zit nog wel wat volume in, maar verwacht geen stevige borsten…

Ze begon met zelf te TZ, maar dat is niet echt mijn ding - daar kom ik niet voor.

Daarna begon ze met PZC , en ik kreeg een halve rimjob erbij 😁. Ze pijpte goed, tot kokhalzen toe, mijn pik tot helemaal vanachter in haar keel en ze gaf geen krimp ! Ook je ballen vergeet ze zeker niet.

Ze spuugt enkel haar speeksel in een doekje, maar dat kon me niet schelen.

Daarna nam ze een condoom, en begon met met enig gevoel van ritme te berijden. Ik voelde dat ik het niet al te lang ging kunnen uithouden, dus vroeg om anaal te neuken. Zonder veel aarzelen zette ze zich in doggy en mocht ik eerst zachtjes haar kontje penetreren.
Na enkele momenten van gewenning, kon ik lekker doorgaan 😁. Ze maakte wat geluidjes, en zei me achteraf dat mijn pik eigenlijk te groot was om anaal te doen bij haar 🙈.

Nadat ik gekomen was, ging ze zelf eerst in de douche, dus ik vermoed dat het met de hygiëne wel goed zit.
Ik kon er alvast niets op aanmerken.

Het enige minpunt dat ik kan geven, is communicatie. Ik spreek geen Spaans, zij uitsluitend Spaans ( en Chinees allicht ). Ik heb ook de indruk dat ze zelf haar gsm beantwoord, wat maakt dat je soms even moet wachten op een antwoord.

Dat laatste is geen minpunt en normaal,
maar kan wel verklaren waarom je soms moet wachten op een antwoord.

Keer ik terug ? Jazeker, ook al ben ik geen Asianlover 😁

Terug
Bovenaan Onderaan