Recensie Luna, Gent 4,14 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Onzin! Zonder te zien niet oordelen aub ze passen perfect bij haar killer body. Niet te opvallend groter maar zeer netjes uitgevoerd in Thailand.
Iemand die zich Plamuur noemt zal hier wel zicht op hebben neem ik aan. :)
Ik heb ze inderdaad nog niet gezien, maar: ik prefereerde al haar natuurlijke borsten boven haar vorige aangepaste borsten.
 
Iemand die zich Plamuur noemt zal hier wel zicht op hebben neem ik aan. :)
Ik heb ze inderdaad nog niet gezien, maar: ik prefereerde al haar natuurlijke borsten boven haar vorige aangepaste borsten.
Voor wat het waard is: Op het Franstalig forum is nog een recensie te vinden uit 2005 waarin ze geprezen wordt voor haar kleine borstjes:


En een recensie uit 2014 met een niet zo positieve beoordeling van haar toenmalige borstvergroting:

 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb via deze site Luna leren kennen.

Dit forum wordt vol geschreven over 'would-be' toppers zoals bv. Dear (ex-spink), maar Luna is voor mij toch in menig opzicht 'out-standing'.

De fysieke verschijning vind ik echt ongelooflijk, zelfs al is de dame al plus 45.
Ongelooflijk klein van gestalte, fijn, mooi afgetekende spierlijnen, een stralende glimlach en een overweldigende tattoo op de rug.

Op vlak van hygiëne en ontvangstruimte absoluut geen opmerkingen.

Ik merk wel dat zij er wel de voorkeur aan geeft om zelf het initiatief te houden en steeds te werken volgens een vast stramien. De Massage van de rug is gebaseerd op een vrij intense 'was'-beweging, haar ellebogen gebruikt ze bijvoorbeeld niet. DE massage is wel vrij krachtig en bij mij (na diverse bezoeken) zit er een zekere evolutie in, waarbij ik begrijp dat ze verdomd goed weet wat ik leuk vind. Ze vind het ook belangrijk dat een klant tevreden kan vertrekken, en werkt daar met volle overgave aan.

Ze is selectief in haar cliënteel, ik prijs mij dan ook gelukkig bij elk bezoek.
 
Voor zij die een nood hebben aan een vergelijking tussen Chanel en Luna.

Vooreerst, ik vind dat de service van Chanel en Luna nauwelijks met elkaar kunnen worden vergeleken. Oké, beide zijn Aziatisch, maar je kan toch ook geen Portugese dame vergelijken met een Oekraiense, nochtans ook beiden europees.

Luna hoort thuis onder de noemer 'Thaise' massage (zoals bv. Dear/Fuen) met veel 'extra' slagroom.
Luna houdt wel graag de touwtjes in handen, en volgt een standaard-script.

Chanel is daarentegen veel interactiever, dominanter en minder gebonden aan een scenario, eerder in tegendeel. Bij Chanel heb ik trouwens het gevoel dat niet alleen je lichaam wordt gemasseerd, maar ook uw geest.

Bij Chanel moet je niet gaan zonder een goede conditie !! Ik denk niet dat plus 65-tigers bij haar moeten zijn, tenzij ze de ambitie hebben om op het veld van eer te willen sneuvelen. De finale(s) bij Chanel zijn dan ook echt pittig te noemen.

Chanel is volgens mij ook een van de meest intelligente dames die ik ken. Haar talenkennis is enorm, zo spreekt ze minimaal vier vijf talen vlot door mekaar (waaronder ook nederlands, frans, engels en uiteraard ook Chinees). Echt een talenknobbel.

Luna haar nederlands is wellicht evengoed als mijn Thais, dus we moeten converseren in het engels.

Anderzijds vind ik - kwa fysieke verschijning - Chanel eerder middelmatig, maar Luna (ondanks haar leeftijd) ongelooflijk knap.

Conclusie: beide verdienen enkel positieve commentaren, beiden zeker aan te raden, doch de service is nauwelijks vergelijkbaar.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/luna-gent-2.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na lang twijfelen eens bij Luna langsgeweest omdat ik mijn nieuwsgierigheid niet kon bedwingen. Eindje geleden afgesproken in Gent.

Bij aankomst doet de dame open, gekleed in een mooi stukje lingerie. Discreet huis in een discrete straat. Huis zelf is volledig ingericht om klanten te verwelkomen. Communicatie met haar is goed en ze laat je niet wachten voor de deur. Gewoon op het gemak wandelen langs de straat en in 10-15 seconden sta je binnen, groot pluspunt wat mij betreft.

Douchen in een mooie badkamer en vervolgens naar de andere ruimte voor massage. Nu wat Luna zelf betreft: haar vermelde leeftijd op Redlights zal wellicht kloppen en als het geen 47 is dan is het niet veel meer of minder. Haar lichaam is evenwel in zeer goeie conditie. Fake borsten zoals al vermeld maar ze zijn niet overdreven groot en staan haar niet slecht dus no worries. Tattoo die haar volledige rug bedekt. Ze heeft een zeer mooie vagina (let ik wel altijd op bij dames). Algemene hygiëne heel goed.

Eerst massage met geurloze olie waarbij ze haar lichaam gebruikt om je te masseren. Na 15 minuten gedaan en begonnen met deel twee. Hier is mijn grootste kritiek ook: haar rimmen was niet zo indrukwekkend :( Ik lag nog op mijn buik wanneer ze begon en het enigste wat ze in feite deed was haar tong tussen mijn billen steken wat wat vreemd voelde maar echt rimmen was het dus niet. Daarna gepijpt tot ik hard was en een paar standjes gedaan. Op het einde in haar mondje klaargekomen wat geen probleem was. Na zo'n 35 minuten terug buiten.

Overal: goeie ervaring en raad haar wel aan als je liefhebber bent van Aziatische dames. Ik heb de indruk dat ze wat steviger uit de hoek zou durven komen als je voor een uur gaat en misschien zal ik dat ooit wel doen maar nog eens 30 minuten? Waarschijnlijk niet.

Jan
 
Na lang twijfelen eens bij Luna langsgeweest omdat ik mijn nieuwsgierigheid niet kon bedwingen. Eindje geleden afgesproken in Gent.

Bij aankomst doet de dame open, gekleed in een mooi stukje lingerie. Discreet huis in een discrete straat. Huis zelf is volledig ingericht om klanten te verwelkomen. Communicatie met haar is goed en ze laat je niet wachten voor de deur. Gewoon op het gemak wandelen langs de straat en in 10-15 seconden sta je binnen, groot pluspunt wat mij betreft.

Douchen in een mooie badkamer en vervolgens naar de andere ruimte voor massage. Nu wat Luna zelf betreft: haar vermelde leeftijd op Redlights zal wellicht kloppen en als het geen 47 is dan is het niet veel meer of minder. Haar lichaam is evenwel in zeer goeie conditie. Fake borsten zoals al vermeld maar ze zijn niet overdreven groot en staan haar niet slecht dus no worries. Tattoo die haar volledige rug bedekt. Ze heeft een zeer mooie vagina (let ik wel altijd op bij dames). Algemene hygiëne heel goed.

Eerst massage met geurloze olie waarbij ze haar lichaam gebruikt om je te masseren. Na 15 minuten gedaan en begonnen met deel twee. Hier is mijn grootste kritiek ook: haar rimmen was niet zo indrukwekkend :( Ik lag nog op mijn buik wanneer ze begon en het enigste wat ze in feite deed was haar tong tussen mijn billen steken wat wat vreemd voelde maar echt rimmen was het dus niet. Daarna gepijpt tot ik hard was en een paar standjes gedaan. Op het einde in haar mondje klaargekomen wat geen probleem was. Na zo'n 35 minuten terug buiten.

Overal: goeie ervaring en raad haar wel aan als je liefhebber bent van Aziatische dames. Ik heb de indruk dat ze wat steviger uit de hoek zou durven komen als je voor een uur gaat en misschien zal ik dat ooit wel doen maar nog eens 30 minuten? Waarschijnlijk niet.

Jan
Toen Luna nog bij Instituut Elle werkte was ze "het heetste patteeke" dat er was. Heerlijke massage incl diep rimmen, prostaat massage, deep throat, anaal bij haar, cumswap, triootjes. Alles kon en mocht.

Nu heeft ze wel haar services terug geschroefd (niet vingeren of anaal), maar de massages blijven excellent!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/luna-gent-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Knappe dame, zeker voor haar leeftijd. Ze ziet er enkele jaren jonger uit.
Ze heeft wel haar borsten (nogmaals) laten vergroten, waar ik zelf minder fan van ben.
Al de rest is echter uitstekend. Ze breekt snel het ijs, is vriendelijk als jij dat tegen haar bent, ze is ervaren masseuse en weet wat een man graag heeft.
 
Ik ken deze dame al van heel lang geleden, destijds nog van bij Instituut Elle. Qua service was ze steeds top en is ze dat nog steeds. Nu ben ik geen fan van siliboobs en tattoos, maar wat ze er nu van heeft laten maken, vind ik qua uitzicht echt niet mooi meer. Smaken verschillen, maar ze begint nu toch in mijn ogen meer te lijken op een opblaaspop. Jammer maar helaas wat mij betreft.

Ter info: de foto's op Redlights zijn nog niet heel oud, maar dateren wel van voor de recente "verbouwingen" en zijn dus niet meer representatief.
 
Volgende week ben ik voor het eerst in jaren nog eens in de regio Gent. Hét moment voor mij om toch eindelijk eens met Luna of Chanel proberen af te spreken.

Ik beperk me hier tot Luna.

Ik lees dat ze volgens "een vast stramien" werkt. Laat ze ruimte voor 2x HP (bij een date van een uur)? Of is het intieme deel in verhouding te kort tot de massage? Ik "vrees" dat ze me te snel tot de finish brengt, terwijl ik eerder een fan ben van een langere intense finalewedstrijd…
 
Terug
Bovenaan Onderaan