Recensie Luna, Massagerie 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Boobslover

Stamgast
Forumpionier
893
03/07/21
1.566
10
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.massagerie.be/luna
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Copy/paste van mijn Hookers verslag voor het archief ;-)


Je hebt zo van die momenten dat je iets doet onder het motto 'ach whatever'.. Allee ik toch :)

Toch maar out of the blue uit verveling eens naar de Massagerie gereden dan. Voetbal interesseert me niet dus ik dacht dat het mss wel eens rustig zou zijn. En inderdaad, het was er kalm. Of die indruk had ik toch. Was er nog nooit geweest, maar het is een vrij groot, open gebouw, en ik hoorde verder niets of niemand.
Nadat de dames zich (beetje te snel) voorgesteld hadden en hun kaartje hadden achtergelaten, de keus laten vallen op Luna. Er waren nog 2 andere dames die me zeker bevielen, maar 3 tegelijk zou wat kostelijk worden ;-)
En zodoende achter Luna de trap op en boven. Dat kontje was al in orde ;-)

Het was inderdaad rustig want volgens mij was er verder geen enkele ruimte/kamer in gebruik.
Kamer binnen. Niets op aan te merken. Nette kamer, propere handdoeken, nette douche om je vooraf even onder te zetten. Dat er echt wel netjes gewerkt wordt kan je onderandere aan een douche zien. Geen vieze randen of naden, geen schimmel, geen rare geur, geen kraan of sproeier die al jaren zijn best tijd gehad hebben, enz. Dus tot hiertoe absoluut netjes.

Terwijl ik me afdroogde zat Luna al mooi naakt op het bed haar olie en nog wat dingen rustig op zijn plaats te zetten. Over Luna valt niets fout te zeggen, integendeel. Maar om problemen te vermijden zal ik verdere uitleg maar achterwege laten zeker ? :-( Kort samengevat, mooi, lief knap, lekkere borsten, heel lief snoetje.

Rug massage was aangenaam. Zeker niet slecht, maar ook niet hoogstaand. Voor mij mocht het soms iets langzamer en erotischer. Dan omdraaien. Ze ging verder op dezelfde manier met nu en dan al wat aandacht voor de kleine boobslover. Na een tijdje de handmassage en afwerking met veel olie. Deed ze zeker aangenaam met ook veel warme olie, en dit in combinatie met zicht op haar mooie lichaam en boobs zorgde voor een lekker en vrij snel orgasme. Beetje opkuisen en laatste kwartiertje verder afgewerkt met terug een rugmassage.

Op het einde sprong ze zelf eerst snel in de douche waarna ik alle tijd kreeg te douchen. Ondertussen werd door haar alles grondig ververst. Tijdens het afdrogen nog kort gesprekje. Dit wisselde tussen Nederlands en Engels. Weet niet zeker welke taal haar nu het beste afging.

Nog 2 (gemeende) kussen bij het verlaten van de kamer, waarna ze mij naar de deur begeleide, en aan de deur nogmaals een gemeende kus.

Blijft het feit dat de Massagerie niet het goedkoopst is. Een (goeie) Thai massage heb je al voor 80 euro, en voor 150 euro als je 'full service' wil. Nu moet ik eerlijk zijn, de netheid en beauty van de dames ligt er wel wat hoger dan in een doorsnee Thai salon of ontvangst. Of je dat belangrijk vindt is natuurlijk persoonlijke keuze. Voor mezelf was die 'platte' prijs al een reden om de Massagerie links te laten liggen, maar ik kan nu wel zeggen dat ik niet echt spijt heb. 130 euro voor 45 minuten 'tantra'.. Zonde vind ik het niet. Moest er in die prijs ook PZC inbegrepen zijn dan zou het zeker een aanrader zijn. Maar dat is dus niet het geval. Alles meer dan dit is mogelijk maar tegen extra betaling. Wat al die extra's allemaal zijn en hun prijzen heb ik niet gevraagd, maar voor 100 euro extra kon 'sex'. Of die 'sex' alleen 'fuck' en ook 'suck' waren heb ik verder niet gevraagd. 100 euro extra is een no-no.

Dus.. Aangenaam ? Zeker. Mooie inrichting, best knappe dames.

Voor herhaling vatbaar ? Misschien. Mogelijk alleen al voor die 2 andere dames die me wel bevielen me eens onder handen te laten nemen. Maar meer dan 130 euro zoek ik er zeker niet te spenderen...

Waarbij ik ineens een oproepje plaats hier. Als er andere wandelaars nog tips hebben voor een lekkere massage, liefst met 'full service' in het Antwerpse, PB mag altijd ;-)
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan