Recensie Luna, Rubensexclusief, Diest (Voorheen Hasselt) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Der Spritzer

Vaste klant
Supporter
Forumpionier
128
29/06/21
157
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/luna-3020/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Uit nieuwsgierigheid onlangs een afspraak gemaakt met Luna in Hasselt., ik kom niet vaak in België maar moest die dag in de buurt zijn.

De foto's op haar advertentie voorspelde al veel goeds, maar eenmaal oog in oog viel mijn mond open van deze prachtige meid. We hebben een kort, leuk gesprekje gevoerd en zijn vervolgens het bed ingedoken.

Het was heerlijk intiem en intens, het uur vloog veel te snel voorbij, serieuze GFE en mij ziet ze zeker terug.
 
Uit nieuwsgierigheid onlangs een afspraak gemaakt met Luna in Hasselt., ik kom niet vaak in België maar moest die dag in de buurt zijn.

De foto's op haar advertentie voorspelde al veel goeds, maar eenmaal oog in oog viel mijn mond open van deze prachtige meid. We hebben een kort, leuk gesprekje gevoerd en zijn vervolgens het bed ingedoken.

Het was heerlijk intiem en intens, het uur vloog veel te snel voorbij, serieuze GFE en mij ziet ze zeker terug.
En volgende afspraak gratis?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/actie-klaarkomen-tweede-date-gratis.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag dus ook kennis mogen maken met deze jongedame. 🥰

Wow......, wat is zij een mooie jonge vrouw, echt hélemaal "mijn type".
Gitzwart mooi lang haar, klein en slank met stralende en ondeugende ogen, alles naturel en in proportie. Voor mij een topper wat fysiek betreft! 🤗

Dan de date zelf........., kan er een heel verhaal van maken maar doe ik deze keer niet.
Ze is een échte GFE waardige dame, (tong)zoent met overgave, lekker rustig en sensueel, precies zoals ze je ook pijpt en je uitdagend in de ogen blijft kijken.
Haar goed opgewarmd op meerdere manieren, vingers en tong brachten haar meerdere keren op het randje, volgens mij niet echt erover tenzij ze wel heel subtiel klaarkomt? 🤔
Dit bewust gedaan omdat ik het vooral geweldig vond om te zien, en te horen, hoe ze lag te genieten.
69 is ook aan bod gekomen totdat zij het tijd vond om me van een jasje te voorzien, ietsje te krap voor een echt goed gevoel maar voordeel was dat ik het goed vol kon houden.
Meerder standjes deden haar genieten.........., totdat de telefoon ging.
Tijd was omgevlogen dus, maarja, uurtje is ook niks eigenlijk.
Condoom dus niet weten te vullen maar heb wel super genoten van deze date, zoals hierboven ook staat geldt het ook voor mij, met stip in m'n top 3.
Nu sparen voor een volgende ronde die er ongetwijfeld gaat komen. 😍
 
Opnieuw een formulier invullen zou wat overdreven zijn, maar ik heb vandaag mijn 2e bezoekje gebracht aan @Luna, gezien haar actie was deze keer gratis, lucky me! Het was opnieuw een spectaculair uurtje bij een ontzettend leuke meid, haar karakter, sexdrive en hygiëne zijn echt first class. Ik heb er heel erg van genoten en ik verheug me alweer op een volgende date. Hopelijk geld de actie dan nog steeds en lukt het me opnieuw om haar te laten komen, zoals ze zelf al in de advertentie schrijft, is dat niet heel gemakkelijk 😉.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/luna-3020/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb me ook laten overtuigen om eens naar Hasselt te trekken, was een uurtje rijden voor mij maar was het dubbel en dik waard. Echt een mooie dame met een schattige uitstraling! Een super lieve dame ook waarbij als je als klant vriendelijk doet, dat zeker dubbel terug krijgt. Tongzoenen was echt super, ze is zo zacht wat nu net mijn type is. Hetzelfde geldt ook voor het pijpen. Maar achter dat schattige snoetje schuilt ook wel een ondeugend kantje ;) Mij ziet ze in ieder geval zeker terug!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/luna-3020/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nau na enige tijd rond te smurfen op dit forum had ik deze week beslist.Luna haar no nonsense interactie en de positieve recensie hadden mij over de schreef getrokken.
Bij aankomt mocht ik een Petite dame ontmoeten met gewoon alles in proportie.Het begon met een mini gesprekje waarbij ze zelf het heft in handen nam en er geen tijd ging aan verspillen.aangenaam uurtje mogen beleven met deze dame die ik voor geen minuut kan beklagen.
see ya soon Luna
Groetjes van het geschoren baardje ;)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/luna-3020/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na enige tijd is het me eindelijk gelukt om met haar af te spreken (door mijn eigen beschikbaarheid was het wat moeilijk).
Ik ben volledig eens met de goede beoordelingen van de andere bezoekers. Ze is echt een topper, ze is heel vriendelijk, kijkt niet constant naar haar horloge en ze is gewoon fantastisch. Ik denk dat ik mijn favoriet gevonden heb, ik ga dus zeker teruggaan :)
Ik weet alleen niet als ik toch als oogvitamientje "beoordeeld ben geweest" :D
Hopelijk kunnen we mekaar terug zien!! :)
 
Gisteren nog eens langs geweest bij Luna, dit is toch echt een pracht van een meid. Zo lief, zo'n fijn karakter en zo mooi!
Die ogen zijn gewoon om van te smelten :love:
Ik ga zeker teruggaan, toch mijn favoriet :giggle:
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/luna-3020/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zeer lieve, gezellige meid. Perfect Nederlandstalig. Past zich zonder moeite aan aan de klant, thans dat is mijn indruk. Leuk snoetje en het perfecte girl-next-door lichaam.

Iets negatiefs? Klaarkomen lukte niet, maar dat overkomt me tijdens de seks soms wel eens. Ik kan zeker niet beweren dat het aan haar lag, daar ze me echt vaak on edge had.

Waarschuwing: als ze een puppie was, zou je haar zo adopteren. Echt een lief schatje. Dus mannen, 'beware' en weet van je hart een steen te maken wanneer je vertrekt. 😁

Herhalingsgevaar: groot. Dat ze niet de goedkoopste is (200 euro voor een uur) is waarschijnlijk nodig om ons een klein beetje weg te houden.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/luna-3020/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vrijdag om 14u met Luna afgesproken. Ik had hier enkel lovende dingen over haar gelezen dus ik was erg benieuwd hoe mijn ervaring ging zijn.

Ze ontvangt in een zeer nette locatie, alles tip top in orde, niets op aan te merken. Bij het binnenkomen vroeg ik aan de dame aan het onthaal naar Luna, waarna ik naar de juiste kamer werd gestuurd. Er ontvangen duidelijk nog meer meiden daar (iets wat Luna zelf achteraf ook bevestigde).

Eens aan de kamer aangekomen, ging de deur open en stond daar een prachtige verschijning, wow!! Luna had een zeer sexy rood setje aan en ik was meteen verkocht. Ze ontving me heel spontaan en vertelde me dat ik er heel goed uit zag, "niet goed voor mij he" zei ze. Ik kreeg meteen een stevige kus en ze keek me uitdagend in de ogen. Ik las hier dat ze enorm ontdeugend is en dat gevoel kreeg ik ook meteen.

Ze vroeg me of ik me wat wou opfrissen, iets wat ik standaard altijd doe, hygiene is voor mij enorm belangrijk en dan is het alleen maar juist dat ik hetzelfde terug geef. Ik kwam ook net door van werk en had dus sowieso nood aan wat opfrissing. Ook super dat ik een keertje gewoon in het Nederlands kon praten in plaats van terug te vallen op Engels of Spaans (of Portugees met veel haar op).

Zo gezegd zo gedaan. Ik maakte me klaar om me te gaan douchen maar vroeg haar eerst of we het financiele al konden afronden, kwestie van dit al onder de voeten uit te hebben. "Ah ja", zei ze, ze was het al bijna vergeten. Haar spontaniteit was echt super, ik werd zowaar zelfs wat verlegen (oh oh), en ik denk dat ze dit zelf ook zag, maar geen erg, ze is erg vlot in de omgang. Voor ik onder de douche kon springen vroeg ze me nog even wat ik lekker vind. Ik vertelde haar dat ik graag mijn partner laat genieten, en dus graag bef, wat zij al zeer oké vond. Toen vroeg ze me of handboeitjes oké waren. Verrassend, hier was ik niet op voorzien, maar waarom niet, ik sta voor veel open, en met een topper zoals Luna, heel graag!

Goed, onder de douche me wat opgefrist en daarna met de handdoek om de middel terug de kamer op. Luna kwam naar me toe en vroeg me wat ik nog lekker vond, terwijl ze me uitdagend in de ogen keek. Ik zei dat ik graag lekker opbouw naar een hoogtepunt, waarop zij "hmm, echt?" zei, wat me deed vermoeden dat zij er wel wou invliegen. Geen probleem voor mij. We begonnen stevig te kussen en dit doet ze echt goed, vol overgave, en af en toe teasen, lichtjes wegtrekken met die ontdeugende smile op haar gezicht.

We belandden samen op het bed en ondertussen had zij al mijn handdoek weggewerkt en begin ze met haar handen met mij te spelen. Ik werkte ondertussen mijn weg van haar heerlijke borsten (naturel en voor mij perfect van formaat!) tot onder. Ze trok haar onderste deeltje uit en liet zich daarna met veel plezier beffen. Wat heerlijk, hier heb ik echt van genoten. Ze gaf me alle tijd die ik wou en ze kreunde lekker mee. Zalig, een meid die zich zo laat beffen, top!

Na een aantal minuten kwam ik terug tot bij haar, zoenden we wat verder terwijl we elkaar geregeld in de ogen keken. Hierna vroeg ze of ik gepijpt wilde worden. Graag, zei ik, en ik legde me op het bed. Zij deed het condoom om en werkte zich naar onderen toe. Ze pijpt heerlijk en maakt ook geregeld oogcontact, ontzettend geil! Ik werd meteen hard en ze gaf zich vol overgave.

Toen vroeg ze of ik haar doggy wilde nemen. Zo gezegd, zo gedaan, ze ging klaarzitten, wat glijmiddel over mijn heer en toen ging hij er in. Heerlijk zo dat uitzicht over haar mooie volle billen. Ze kreunde lekker mee en op een gegeven moment voelde ik dat ik al zou klaarkomen. Nu al???, dacht ik, dus hield ik even in. Ik wou ook zeker niet te hard gaan voor haar, ik had schrik om haar pijn te doen, raar, dit heb ik normaal nooit, maar zoals ik al zei, haar prachtlijf en haar spontaniteit maakten me gewoonweg wat verlegen en voorzichtig, niet nodig zo bleek achteraf.

Hierna switchten we naar cowgirl. Ze kroop bovenop me en we gingen lekker tekeer. Haar mooie borsten zag je nu prima en ik speelde hier dan ook graag even mee. Na een paar minuutjes werd ik wel wat slapjes, mijn fout hoor, ik denk dat ik, gezien ik meteen van werk kwam, wat moe was. Ze kwam langs me liggen en we kusten weer even, terwijl ze me met haar handen verder plezierde. Hij stond weer recht en zij ging op haar rug klaar liggen.

Ook in missionary was het intiem zalig. Ik voelde op momenten ook dat zij strakker werd en ik kwam ook weer bijna tot een hoogtepunt, maar alweer kwam mijn vermoeidheid opspelen en kwam het er uiteindelijk weer net niet van. Jammer wel want ik voelde dat ze me o zo graag wou doen klaarkomen, en het lag absoluut niet aan haar, integendeel.

We gingen weer naast elkaar liggen, kusten wat en ze begon me weer heerlijk te pijpen, een laatste keertje proberen om hem terug staalhard te krijgen, wat haar ook weer lukte (met behulp ook van haar handjes). Ik vroeg of ze terug in doggy wou gaan zitten (in deze positie kom ik het makkelijkste klaar), en ze vroeg ook of ik op haar lichaam wou klaarkomen. Heel graag, wow, super!

We gingen dus in doggy verder en dit was weer even zalig als de eerste keer, maar weeral was ik (onterecht) te voorzichtig, en dus lukte het klaarkomen weer niet. Echt zonde want ze wou dit zo graag.

Om af te sluiten probeerde ze nog met de handen, terwijl ze me geil bleef aankijken, en hier kwam ik weer bijna tot een hoogtepunt maar net niet. Ik vertelde haar dat het niet zal lukken vandaag, een combinatie van vermoeidheid en een beetje overrompeld door haar (ook weer niet haar fout, ze is gewoon prachtig en zeer lief).

De laatste paar minuutjes heb ik haar nog even gebeft tot de tijd erop zat. Daarna onder de douche afgespoeld en me terug aangekleed. Intussen nog wat met haar gepraat, ze vond het jammer dat ik niet was klaargekomen en ik ook, ik vertelde haar dat ik me met momenten heb ingehouden en dit was duidelijk niet nodig zei ze. Goed om te weten voor de volgende keer! Ook de handboeitjes zijn niet aan bod gekomen helaas, maar ook dit wil ik de volgende keer graag rechtzetten.

Ondanks het feit dat ik niet tot een hoogtepunt ben gekomen (lag geheel aan mij) heb ik toch een super gevoel aan haar overgehouden. Alles wat ik hier al over haar las, is meer dan waar en ze verdiend dan ook alle lof, wat een absolute topper is ze, zoals ik al zei ze maakte me zelfs wat verlegen en dat is me nog niet voorgekomen.

Ik kan haar aan iedereen aanraden als je de kans krijgt, ze is het zeker meer dan waard en ze geeft zich volledig. Zowel haar fantastische lichaam als haar speelse en lieve karakter doen je helemaal smelten. Ze krijgt van mij dan ook de hoogst mogelijke beoordeling. Ze is in een woord samen te vatten: Wow!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/luna-3020/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Toppertje, mooie dame, leuke sex. Echt niets op aan te merken. Ze gaat er echt voor, geniet ervan en het is echt een lekkerij vrijpartij met haar en zeker geen verplicht nummertje. Het enigste minpuntje dat ik kan geven, maar dan ben ik aan het muggenziften is dat ze iets de veel glijmiddel gebruikt naar mijn goesting.
 
Toppertje, mooie dame, leuke sex. Echt niets op aan te merken. Ze gaat er echt voor, geniet ervan en het is echt een lekkerij vrijpartij met haar en zeker geen verplicht nummertje. Het enigste minpuntje dat ik kan geven, maar dan ben ik aan het muggenziften is dat ze iets de veel glijmiddel gebruikt naar mijn goesting.
Daarom is communiceren heel belangrijk. ☺️ Als je het had gezegd zou ik zeker minder gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Daarom is communiceren heel belangrijk. ☺️ Als je het had gezegd zou ik zeker minder gebruiken.
Dit is waarschijnlijk te wijten aan de perceptie van menig wandelaar.
Denken dat een dvp altijd zo nat als iets staat van opwinding. Bij sommige klanten zal dat inderdaad zo zijn, maar vaak genoeg zal dit niet zijn, en dan is glijmiddel de enige manier om voor haar comfortabel sex te hebben (neuken).
Mannen moeten begrijpen dat een meisje/vrouw niet 24/24 en 7/7 geil is!
 
Dit is waarschijnlijk te wijten aan de perceptie van menig wandelaar.
Denken dat een dvp altijd zo nat als iets staat van opwinding. Bij sommige klanten zal dat inderdaad zo zijn, maar vaak genoeg zal dit niet zijn, en dan is glijmiddel de enige manier om voor haar comfortabel sex te hebben (neuken).
Mannen moeten begrijpen dat een meisje/vrouw niet 24/24 en 7/7 geil is!
I love you
 
guys, mijn woorden niet verdraaien of anders interpreteren he. Ik heb niets tegen glijmiddel en ga er zeker niet van uit dat een dame ineens geil van me wordt. Ik vond alleen de hoeveelheid een beetje te veel. nothing more, nothing less.

En als zij aangeeft dat je daarover kan communiceren tijdens de daad is dat goed om weten.
 
Dit is waarschijnlijk te wijten aan de perceptie van menig wandelaar.
Denken dat een dvp altijd zo nat als iets staat van opwinding. Bij sommige klanten zal dat inderdaad zo zijn, maar vaak genoeg zal dit niet zijn, en dan is glijmiddel de enige manier om voor haar comfortabel sex te hebben (neuken).
Mannen moeten begrijpen dat een meisje/vrouw niet 24/24 en 7/7 geil is!

Wat ik hierop ook kan zegge is wat ik weet van mijn vaste dame.ik ga haar naam
Hier niet vernoemen want ik wil Luna in ere dragen ook al ken ik haar niet .Mede omdat ik graag bij dezelfde Dame blijf. Namelijk zij wast zich extra veel met intieme wasgel en gynaecologische spoeling wat bacterieen dood .wat eigenlijk heel erg hygiënisch is . Maar daarom gebruikt zij ook glijmiddel . Omdat water droog maakt . En waarschijnlijk is Luna ook heel erg proper . Luna , ik ken jou niet maar ik bedoel dit dus met mijn reactie heel erg positief. Ik denk dat jij ook een hele propere hygiënische meid bent!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan