Recensie Luna, Utrecht Privé 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jay Pake

Vaste klant
152
04/02/23
121
13
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://utrechtprive.nl/dames/Luna
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op een donderdagavond een bezoek gebracht aan Luna bij Utrecht Privé. De foto´s die online beschikbaar zijn vertellen nauwelijks het verhaal. In het echt is ze leuker. Leuke lach, gezellig praatje en ik denk wel oprechte interesse. Maar ja, ik kwam uiteraard niet voor de koffie en ik had slechts een half uur dus ergens moet er een actie starten.

Dat begon met lekker aan elkaar zetten totdat ze mij heerlijk, met condoom, ging pijpen. Dat bracht, mij in ieder geval, in de feeststemming en Luna ging heerlijk bovenop. Ze keek mij heerlijk aan met een stoute lach en bewoog heerlijk op mij heen en weer. Na een tijdje stelde ze voor om over te gaan op doggy. Ik mag zeggen: Luna heeft een mooie bil en dat was geen onprettig aangezicht. Ik dacht op een gegeven, zal ik missionaris nog voorstellen, maar ik dacht ook aan de tijd dus uiteindelijk er maar voor gekozen om het iets wilder aan te pakken en zo er een heel fijn eind aan te breien. De reactie daarop was heerlijk dus dat kwam helemaal goed.

Al met al een superfijne ervaring en nog heel even leuk nagepraat terwijl ik mij waste en aankleedde. Ik heb er niet naar gevraagd, maar volgens mij doet Luna geen extra's, maar als dat wel zo is dan is een iets langer bezoek echt wel iets wat ik zou overwegen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://utrechtprive.nl/dames/Luna
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week donderdagavond ook een bezoekje gebracht aan Utrecht privé en gekozen voor Luna 😃
Ze maakte op mij direct een goede indruk, ze keek ook geweldig uit haar ogen, heerlijk fris en open!
Gekozen voor een uurtje, vindt zelf een half uur te kort, dus, hopla met Luna mee naar de kamer voor een uurtje plezier!
Nou dat is zeker gelukt, Luna heeft een heerlijk zacht lichaam, puur natuur, zonder tattoos en andere versieringen, eigenlijk precies zoals ik ze het liefste zie:)
Na even te hebben opgefrist bij de wastafel, op het bed geklommen, om me direct over te geven aan de charmes van Luna....
Luna heeft hele ondeugende ogen en een mooie lach, fris gebit, al met al, was ik bij voorbaat al blij voor haar gekozen te hebben.
Ze begon me heerlijk plagend te pijpen, afgewisseld met wat gelik met haar tong langs mijn inmiddels keihard geworden kleine Klaas hahaha
Ik wilde haar graag neuken, dus maar aan de gang gegaan... heerlijk eerst even doggy, daarna on-top, om vervolgens in missionaris mijn kruid te verschieten:p gezellig nog even wat gebabbeld over van alles en nog wat, vindt ikzelf wel fijn, een leuk gesprek!
Voor mij zeker herhalingsgevaar om deze dame zeker nog eens een bezoekje te brengen, aanrader JA
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan