Recensie Lotte, Utrecht Privé, Utrecht 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jay Pake

Vaste klant
152
04/02/23
121
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://utrechtprive.nl/dames/Lotte
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor het eerst naar Utrecht Privé geweest. Afspraak gemaakt met Lotte. Echt een leuke vrouw en behoorlijk spraakzaam. Eenmaal op de kamer was het gelijk superfijn en een beetje knuffelen en zoenen. Samen even gedoucht en toen op bed. Daar hebben we nog wat gesproken en toen 'aan de slag'. Lotte houdt van aanpakken en binnen no time had ze en condoom om mijn vriend gedaan en is ze bovenop mij geklommen.


Dat was superfijn en ik was erg blij dat ze mooi boven mij kwam hangen met haar hele mooie borsten. Heerlijk genieten dus. Daarnaast begon ze mij ook nog heel fijn te zoenen en dat maakte het allemaal best intens. Het is voor mij toch altijd even aanzien en wennen de eerste keer met een DVP, maar dit maakt dan heel veel goed. Ik was al bijna een week niet klaargekomen en dan met zo'n sexy vrouw is het lastig om lang vol te houden. Na afloop nog even lekker gelegen en van elkaar genoten, althans, ik wel van haar :)

Daarna heeft ze mij nog een massage gegeven en hebben we nog even fijn samen gedoucht. Wat een superervaring en zeer zeer zeker voor herhaling vatbaar.

PS: enig minpunt is de drukte in de straat en voornamelijk de buurman die daar lekker de hele dag buiten voor de deur zit. Voornamelijk omdat hij ook nog eens commentaar levert als je bij UP naar buiten komt. Gast, bemoei je met je eigen zaken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan