WHEM Luna Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb een week of 2 geleden via Grindr met haar afgesproken in Amsterdam. Heb er dan ook niet voor betaald en vond haar verrassend lief en geil. Aan de hand van appcontact had ik het idee met een enorme diva af te spreken maar eenmaal daar in een net appartement bleek daar niks van waar. Lieve dame die oké Engels spreekt.

Hebben samen een dikke joint gerookt, waarna ze me heerlijk heeft gepijpt en ik haar heerlijk heb lopen neuken in missionaris (absolute favoriet met trans dames). Daarna nog wat geknuffeld en tv gekeken.

Ze ziet er uit als op de foto's en in mijn ogen nog beter. Klein vrouwelijk poppetje met een aardig formaat pik. Zoals op foto's geen borsten, maar dat vind ik persoonlijk eerder een plus dan een min ook met cis vrouwen.

Ik denk niet dat ze een geweldige top zou zijn als je daar naar op zoek bent..
 
Zie je nou wel, ik twijfelde maar ik heb haar 2 jaar geleden ofzo, ook gedate via Grindr.

Toen zag ze er iets minder vrouwelijk uit maar dat diva gedrag via de app en in real life poes lief + die dikke joint nam mn twijfel weg.

Dit is idd een hele goeie! Pijpt ontzettend lekker en is enorm goed neukbaar in dr strakke kontkutje. Flinke pik maar bij mij ook niet echt werkend.

Heb haar een paar keer ontmoet en het verveelde geen moment

Ik denk dat ze haar tarief zeker waard is als je een bottom zoekt!
 
Ik ben inmiddels geweest vind het een zeer matige ervaring gehaast ze was overduidelijk top ze wilde mij nemen maar daar kwam niets van in al met al absoluut niet voor herhaling vatbaar
 
Terug
Bovenaan Onderaan