WHEM Luna Zoetermeer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb contact met haar gehad via Whatsapp
eerst was ze onderweg naar huis, ik moest het over 30 minuten proberen. Toen heb ik haar weer geappt, geen reactie.

De volgende dag stuurde ik haar een app en ze zei 'ja sorry druk schatje' blabla en of ik zin had.

Ze stuurde me dr straatnaam (zonder huisnummer begrijpelijk) en of ik nog vóór 18:00 kon komen het was 17:40 en ik zou volgens mijn navigatie 13 minuten over doen. Buiten een enorme plensbui en ik arriveer daar 17:55 zoekend naar een parkeerplek want veel plekken zijn voorzien van een hek voor bewoners.

Ze appt me boos waar blijf je nou? Ik stuur fotos van kijk ik ben er en zoek n plek

appt ze: t hoeft niet meer 🙁

heeft zij trouwens voorheen in de Laak Den Haag gewerkt???
 
Ik heb contact met haar gehad via Whatsapp
eerst was ze onderweg naar huis, ik moest het over 30 minuten proberen. Toen heb ik haar weer geappt, geen reactie.

De volgende dag stuurde ik haar een app en ze zei 'ja sorry druk schatje' blabla en of ik zin had.

Ze stuurde me dr straatnaam (zonder huisnummer begrijpelijk) en of ik nog vóór 18:00 kon komen het was 17:40 en ik zou volgens mijn navigatie 13 minuten over doen. Buiten een enorme plensbui en ik arriveer daar 17:55 zoekend naar een parkeerplek want veel plekken zijn voorzien van een hek voor bewoners.

Ze appt me boos waar blijf je nou? Ik stuur fotos van kijk ik ben er en zoek n plek

appt ze: t hoeft niet meer 🙁

heeft zij trouwens voorheen in de Laak Den Haag gewerkt???
Volgens mij ontving ze vorig jaar in Enschede en had ze op haar advertentie staan dat ze een studente was. Toen ik een afspraak probeerde te regelen was haar advertentie offline en was ze plotseling verdwenen. Ze had toen ook een andere naam dacht ik maar ik kan me vergissen.
 
Ik heb contact met haar gehad via Whatsapp
eerst was ze onderweg naar huis, ik moest het over 30 minuten proberen. Toen heb ik haar weer geappt, geen reactie.

De volgende dag stuurde ik haar een app en ze zei 'ja sorry druk schatje' blabla en of ik zin had.

Ze stuurde me dr straatnaam (zonder huisnummer begrijpelijk) en of ik nog vóór 18:00 kon komen het was 17:40 en ik zou volgens mijn navigatie 13 minuten over doen. Buiten een enorme plensbui en ik arriveer daar 17:55 zoekend naar een parkeerplek want veel plekken zijn voorzien van een hek voor bewoners.

Ze appt me boos waar blijf je nou? Ik stuur fotos van kijk ik ben er en zoek n plek

appt ze: t hoeft niet meer 🙁

heeft zij trouwens voorheen in de Laak Den Haag gewerkt???
Gaat het om de dame van deze advertentie :
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan