BiMassageFan
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.hunqz.com/hunq/Lunatrantri
Uitstekende massage van een professionele. Perfecte mix van (een beetje) sport/spier, ontspanning, erotisch/tantra en body2body.
Shemale Luna heeft een starttarief voor Tantra (met handen), body2body en alles aanraken is extra . Maar dat is dat wel inclusief prostaat massage (doe ik een volgende keer). Ze genoot er zelf ook van, merkte ik al snel tussen haar benen en ze begon ook nog eens spontaan te pijpen en te tongzoenen (vooraf niets over afgesproken).
Na afloop nog gezellig gekletst en gedoucht.
Bedrag zet ik er voor een keer niet bij, want haar starttarief was echt te laag voor de geboden kwaliteit. Die gaat ze denk ik terecht verhogen.
Shemale Luna heeft een starttarief voor Tantra (met handen), body2body en alles aanraken is extra . Maar dat is dat wel inclusief prostaat massage (doe ik een volgende keer). Ze genoot er zelf ook van, merkte ik al snel tussen haar benen en ze begon ook nog eens spontaan te pijpen en te tongzoenen (vooraf niets over afgesproken).
Na afloop nog gezellig gekletst en gedoucht.
Bedrag zet ik er voor een keer niet bij, want haar starttarief was echt te laag voor de geboden kwaliteit. Die gaat ze denk ik terecht verhogen.