Recensie Luxy/Anais, Waregem 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Shelover

Newbie
3
29/04/22
7
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-small-body-for-you-kiss-guys.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het verbaast me dat er over deze Oost-Europese schone nog geen review werd geplaatst. Ik had haar al een tijdje in het vizier en daarom heb ik maar eens mijn stoute schoenen aangetrokken.

De dame ontvangt momenteel in Waregem maar trekt regelmatig rond in verschillende steden in Oost- en West-Vlaanderen.
Ze adverteert ook nog onder de naam Anais. Dit schrok mij eerst wat af omdat ik dacht dat ze fake zou zijn maar dat was achteraf gezien voor niks nodig.

Afspraakje vlot gemaakt via Whatsapp.
Eens aangekomen stond er een kleine fijne jongedame voor mijn neus. Knap gezichtje en dito lijf. (Foto's 100% echt!)

Eerst de nervositeit uit de weg geholpen door wat te babbelen over koetjes en kalfjes. Deze meid weet een mens wel op zijn gemak te stellen met een fijne zin voor humor en een speels karakter.

Over de service kan ik kort zijn: het was nagenoeg perfect! Alle geadverteerde diensten worden aangeboden behalve nzc, dat is een fout die uit haar advertentie moet worden gehaald.

Volop (tong)zoenen, beffen, pijpen zc… om af te ronden met een leuke neukpartij mc.

Deze jonge hinde raad ik vooral aan aan liefhebbers van GFE.

Herhalingsgevaar 100%
 
"Alle geadverteerde diensten worden aangeboden behalve nzc, dat is een fout die uit haar advertentie moet worden gehaald."

Ook besproken op het nzc forum waar enkele heren toch het tegendeel beweren.
 
Ik kan bevestigen dat ze wel degelijk NZC aanbied, op voorwaarde dat er voldoende voor betaald wordt... Heb haar enkele weken geleden bezocht in Wetteren. Had een afspraak gemaakt voor 30 minuten/100 euro. Aan mijn nieuwe bedrijfswagen te zien concludeerde ze dat ik waarschijnlijk meer te bieden had, en voor 250 euro kreeg ik de full girlfriend experience and everything without condom. Ik heb er vriendelijk voor bedankt, en toch voor de 100 euro een heel lekkere beurt gekregen met condoom van deze jongedame. Inderdaad het meisje van op de foto's, maar dan zonder de photoshop.Super voor de liefhebbers van jonge lolitameisjes. Ik heb er van genoten.
 
Dit is ook mijn ervaring. Jammer dat ze zoveel aan haar gezicht heeft laten veranderen. Ik hou daar niet van. Ik ben er nog bij geweest als ze nog volledig naturel was. Veel beter volgens mij. De sex is wel top met haar!
 
Enkele jaren geleden haar ook bezocht, toen in Zulte in een trio. De trio was niet top, de dames waren precies vies van elkaar. Maar kan me wel herinneren dat deze dame prettig gestoord was! Pijpen met oogcontact, beetje uitdagen, goede seks. Is geen verkeerde keuze!
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
Rl Luxy
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vandaag na een half uurtje rondseinen en zo de fake meisjes deskundig ontweken ( dacht ik) terechtgekomen bij Luxy te Roeselare ( ook aanwezig met een 3 tal andere profielen op RL).
Mooi, tenger Romeens meisje, na vraag naar de omschreven services , tongzoen, no, 69 , no, blow without,+20 ,enz,enz
Man,man,man wat wordt ik dat fake, RL oplichtersgedoe beu.
De goesting was groter dan t verstand,
na het befaamde doekje(jakkes), 20 sec blowjob , mooi verdiend aan omgerekend 3600€ per uur, on top en doggy waar ze zo doorstootte dat ik moest klaarkomen.
Nog een afscheidswoordje( maar de gsm was ook aan het woord) en na 18 min buiten.
Bij deze was het mijn laatste recensie en ook mijn laatste wandeling,
Ik stop ermee, it's a fake, €€€, world .
Na. ik schat een 40 tal dames, is mijn goesting over.
Adieu kollega's.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag na een half uurtje rondseinen en zo de fake meisjes deskundig ontweken ( dacht ik) terechtgekomen bij Luxy te Roeselare ( ook aanwezig met een 3 tal andere profielen op RL).
Mooi, tenger Romeens meisje, na vraag naar de omschreven services , tongzoen, no, 69 , no, blow without,+20 ,enz,enz
Man,man,man wat wordt ik dat fake, RL oplichtersgedoe beu.
De goesting was groter dan t verstand,
na het befaamde doekje(jakkes), 20 sec blowjob , mooi verdiend aan omgerekend 3600€ per uur, on top en doggy waar ze zo doorstootte dat ik moest klaarkomen.
Nog een afscheidswoordje( maar de gsm was ook aan het woord) en na 18 min buiten.
Bij deze was het mijn laatste recensie en ook mijn laatste wandeling,
Ik stop ermee, it's a fake, €€€, world .
Na. ik schat een 40 tal dames, is mijn goesting over.
Adieu kollega's.

Er zijn er ze, maar die zijn niet in de meerderheid. En ja gelukkig bestaat er een site zoals deze. Ik denk dat je als je een review bekijkt ook naar de auteur hier van en z'n geschiedenis post-verleden ook veel kunt uit opmaken ivm de waarheidsfaktor. Correct me if i'm wrong someone!
 
Er zijn er ze, maar die zijn niet in de meerderheid. En ja gelukkig bestaat er een site zoals deze. Ik denk dat je als je een review bekijkt ook naar de auteur hier van en z'n geschiedenis post-verleden ook veel kunt uit opmaken ivm de waarheidsfaktor. Correct me if i'm wrong someone!
Beste Frits6, ieder bezoek, iedere wandeling is anders. Iedere ervaring is anders, mijn lat ligt misschien hoger en is zeker groter dan de jouwe😉.
Maar mijn waarheidsfactor in twijfel trekken is een beetje flauw, ik doe dat in eer en geweten.
Waar blijven jouw recensies?
 
ik heb deze dame bezocht te Waregem en heb toen een trio genomen. Niet veel soeps... na 10 min moest ik precies rap buiten.
Eerst pijpen maar als de ene bezog was was de andere aan het kijken "gelijk een uil op ne kluit" na 10 a 15 minuten besloot zij mij klaar te rukken. Toen ik vroeg of ze nog wat wou pijpen of ik nog mocht neuken zei ze no not possible... het was wel al na 22.00 uur dus misshien geen zin...🫣🫣
 
Terug
Bovenaan Onderaan