Recensie Xenia XxS and Naughty, Herselt 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Randall

Stamgast
Forumpionier
517
30/06/21
838
34
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/xenia-xxs-and-naughty.html
Totale kosten (in euro)
80 is ondertussen al 100 euro volgens haar advertentie
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een paar weken geleden deze dame eens gaan testen in Herselt .
Afspraak ging vlotjes via berichtjes.
Ze ontvangt in een huisje aan een grote baan en parkeren kan op de parking van een supermarkt ernaast. je moet een kleine wandeling maken langs de baan tot aan haar deur en aankloppen.
Bij het opengaan van de deur zag ik een mooi meisje , de foto's kloppen zoals op haar advertentie op RL .
De foto's van haar advertentie laten haar gezicht niet zien maar wanneer ik afgesproken had met haar stond er nog een filmpje op waar ze volledig zichtbaar was .
Ze deed een gebaar dat ik de trap op moest gaan naar haar kamer boven. Ik probeerde een conversatie te voeren maar dat was onmogelijk ,dus communicatie was nul en dat ging zo over de ganse date. Dit vond ik wel een minpunt.
Boven aangekomen afrekenen en gingen de kleertjes uit ...dit alles zonder woorden.
Er is geen voorziening voor opfrissen of een wasje .
Eenmaal op het bed beland had ik het gevoel dat ze er niet echt zin in had , ze leek me zeer passief daarom nam ik het heft in handen en legde haar op haar rug om haar fris jong kutje te proeven .
Ze liet niet echt blijken dat ze er van genoot maar toch zag ik kleine schokjes verschijnen wanneer ik haar klitje met mijn tong beroerde, na een paar minuten begon ze haar benen dicht te knijpen omdat haar klitje te gevoelig werd en op het punt stond klaar te komen...nog eens lekker door gebeft totdat ze het niet meer kon houden en alles losliet.
Toen was het mijn beurt en ze nam een condoom die ze rond mijn lul te deed , alles is MC , PZC is 50 euro extra ,dit staat ook zo vermeld in haar advertentie , heb ik er niet voor over.
Ze heeft me even gepijpt maar ik had veel meer zin om haar strak jong kutje te neuken (mc) en ben dan ook snel overgegaan naar neuken.
Eerst in missio genomen en wat mij verraste was dat ze je daarbij lekker omarmt en je tegen haar lichaam aandrukt ...vond ik wel fijn.
Zoenen deed ze niet.
Daarna haar in doggy genomen , dit is mijn favoriet standje omdat ik graag tegen een mooi kontje aankijk en vind het lekker geil om op dat kontje klaar te komen.
Toen ik op het punt stond om te ontploffen vroeg ik of ik op haar kontje mocht klaarkomen maar zoals ik al zei verstond ze niet wat ik bedoelde maar ik kon het niet meer houden en trok mijn lul uit haar kutje ,condoom eraf en schoot mijn zaad op haar kont.
Ze schrok ervan en was verbaast dat ik dat deed , ja sorry het kwaad was geschied en ik vroeg een paar doekjes om het af te kuisen .
Wanneer communicatie echt niet mogelijk is kan je zulke zaken wel tegenkomen.

Conclusie , voor een GFE of leuke babbel moet je er zeker niet zijn of misschien had ze een slechte dag die dag .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan