WHEM Lydia from Manee Thai massage

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lydia is een van de beste. Mooi snoetje en de rest mag er ook wel wezen, spijtig van het littekentje op haar buik maar dat vergeet je direkt als ze met je bezig is. Magische handjes, lief in je ogen kijken, tedere aanrakingen, het is er allemaal. Geen geldwolf, niet aandringen voor extras, die zijn wel mogelijk maar moet je zelf vragen. Inderdaad zoals ze adverteert : superstar !
 
Na veel twijfelen toch nog eens geprobeerd. Afspraak was snel geregeld. Lydia blijft na zoveel jaren nog steeds een heel mooie vrouw en ze kent nog steeds haar job. Maar geen enthousiasme alles gebeurt op automatische piloot. Toen ik buitenkwam stond de volgende al te wachten. te veel klanten op een dag zal er ook geen goed aan doen
 
Lydia, is goed en extra mogelijk
Gisteren eens lang geweest. Afspraak gemaakt, dik 2u van tevoren. Eens daar toegekomen (het was mijn eerste keer), kwam wel snel een rijpere vrouw in heel sexy en verleidelijk outfitje de deur opendoen. Begeleidde me naar een kamer, mocht eerst douchen en heb dan 25 minuten (I shit you not!) liggen wachten. Uiteindelijk kwam de masseuse binnen, met direct veel complimenten (dat ze niet akkoord was dat ik wat meer verlichting vroeg) omdat ik snel heel heftige hoofdpijn krijg bij te zwak licht, weigerde ze gewoon haar job te doen. Trouwens, ze leek fysiek al totaal niet op de dame waarmee ik een afspraak had, of dacht te hebben. Het huis is wel proper (misschien niet een fonkelnieuwe renovatie), maar het is er wel proper. Helaas, maar daar ga ik nooit meer terug...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan